even een vraagje over de baby kamer

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, wij zijn bezig met
de babykamer in te richten.
Nu hebben wij behang gekocht van de winnie the pooh classic.
Alleen nu kan ik echt nergens spulletjes krijgen of gordijnen of ook
maar iets van de classic pooh.

Het enige wat ik ben tegen gekomen is van alles op ebay maar ik zoek een
adres of website hier in nederland waar ik kan kijken.
Heeft iemand een idee? Ik hoop het zo.
Alvast bedankt.

Groetjes Ilona

Hoi,

Misschien dat je deze site al kent maar toch:
http://winniedepooh.startpagina.nl/

Ester

Hoi,
Ik weet toevallig dat er in helmond een walt disney winkel zit. Schijnt echt super gaaf te zijn. Dus wellicht hebben ze ook leuke spullen van winnie de pooh. Suc-6!
Groetjes Amber

Hoi Ilona,

Kijk eens op www.baby-walz.nl. Volgens mij heb je daar wel iets.

Groetjes,
Nita

Hoi,

heb je al eens gekeken in een speciale stoffenzaak, op de markt of een stoffenmarkt? In Utrecht hebben ze elke zaterdagochtend stoffenmarkt, daar hebben ze echt ontzettend veel kraampjes met heel veel verschillende stoffen en dessins. Nadeel is dat dan de gordijnen nog gemaakt moeten worden, maar daar vind je gemakkelijker adresjes voor, :)

Alhoewel ik, naast geillustreerd behang, geloof ik niet zo snel zou kiezen voor een gordijn met dessin: zou mij veel te druk worden... Is het niet veel leuker om gordijnen te nemen in een bijpassende kleur en winnie the pooh weer terug te laten komen in knuffels, etc?
Wat een leuke en gemakkelijke manier is om een leuke plaat van Winnie de poeh voor op de muur te maken: zoek een kleurplaat op internet, vergoot die uit tot de gewenste grootte en trek hem met behulp van carbonpapier over op MDF, (wat je eventueel eerst in een achtergrondkleur hebt geschilderd). Daarna de plaat inschilderen en klaar, :) Gemakkelijk en goedkoop. Als je nog iemand in de buurt hebt met een fuguurzaagmachine, kun je de plaat ook uitzagen....

Zojuist bladerde ik door het nieuwe Kruidvat-krantje en daarin stonden allerlei Winnie the Pooh-spulletjes!

ja maar niet de classic pooh.

maar geloof dat ze in elke babyshop wel spullen hebben van classic pooh. bij ons bij de burgerhout wel iig.

succes.

gr bambi

Kan je niet helpen aan vaste leverancier, maar weet wel dat er bedrijven zijn die doek en rolgordijnen voor je bedrukken. Classic poohtje scannen, en aanleveren orgineler kan het niet!

Terug
Bovenaan