Even een vraagje over de grote van je buik!! Bij 20+4 weken zwagerschap

A

Anoniem

Guest
Hallo alle zwangere vrouwen,

Ik heb even een vraagje over mijn buik die is nog niet echt gegroeid is dit normaal|??? Ik maak me er een beetje zorgen om. Ben nu bijna 21 weken zwanger en de buiten wereld kan nog niet zien dat ik zwanger ben.Het is en jammer en ik had het me anders voorgesteld. Dit is wel mijn eerste zwangerschap. Kan iemand mij er meer over vertellen of zijn er vrouwen die ook een kleine buik hebben??

Groetjes Suus 1980

Hoi Suus,

ik heb er zelf geen ervaring mee, maar en kennis van mij had ook bijna geen buik.
Toen ze 20 wk was kon je nog helemaal niet zien dat ze zwanger was en ze heeft
tot de 27e week haar eigen kleren aan gehad. Zelfs op het laatst had ze nog geen
echte dikke buik. En ze heeft een prachtige gezonde dochter gekregen.
Ik zou me er geen zorgen om maken hoor.

Groetjes sas.

Hoi Suus,

iedere vrouw zit natuurlijk anders in elkaar en ik ken ook vrouwen uit m'n omgeving die amper een buikje hebben. Persoonlijk heb ik met mijn 23 weken al een echte buik en ik kan me ook heel goed voorstellen dat het balen is. je bent zwanger en wilt het ook graag aan iedereen laten zien
Misschien moet je eens kijken op www.babybrabbel.org naar de buikengalerij. Daar staan misschien ook vrouwen op die in een gelijke situatie als jou zitten.

Nou kijk ze en geniet van je zwangerschap

Liefs Marinte

Hoi. Ik begrijp heel goed als je geen buik hebt dat dat ook niet leuk is.
Ik ben nu 19 weken zwanger en heb wel een buik.
Ik heb al verschillende keren te horen gekregen Jeetje wat ben je dik zeg,zijn het er geen 2? Daar word ik dus ook onzeker van.
Nou ben ik normaal ook de slankste niet (mt 42) misschien dat het daar aan ligt.
Ik hoop voor jou dat je buik snel gaat groeien!!!
Geniet maar lekker van je kindje in je buik en het volume neemt vanzelf toe!
Groetjes Mikkie.

Hoi hoi,