Even een vraagje over ongesteld zijn....

Hoi meiden!

Ik vraag me af....
Zijn jullie alweer helemaal regelmatig ongesteld???
Ik ben er nu natuurlijk weer op aan het letten, dus ik weet het....
Ik dacht dat ik weer regelmatig was, maar nu zit ik alweer op dag 37 en nog steeds niks!! En nee, ik ben (helaas haha) niet zwanger. Ben dus wel beneiuwd hoe het bij jullie is nu....

Liefs Annet

hoi wondernetje

ik schrijf ni vaak op het forum maar lees wel vaak mee.
onze kinderen zijn bijna even oud als ik het goed voor heb. mijn zoon is bijna 7 maanden. vorige maand zijn we ook terug gestopt met de pil in de hoop
weer snel zwanger te zijn. de eerste keer dat ik terug ongesteld werd was al na 14 dagen, cyclus zonder pil is nog even op zoek denk ik.
nu zijn we deze periode terug vruchtbaar en moet ik rond 7 april mijn nod hebben.
dus het is weer spannend afwachten

ik wens je veel plezier en dat het maar snel raak is.
elke, mama van remko

Nadat ik weer voor het eerst ongesteld was na de zwangerschap ben ik meteen weer aan de pil gegaan!
ik ben altijd zo erg ongesteld, geen pretje, dus vandaar dat de pil voor mij een uitkomst is.
Dus ik weet niet of ik regelmatig ongesteld zou zijn zonder op dit moment.
(zonder pil wel toen ik gestopt was ivm zwanger worden)
Moet je wel zeggen dat ik de vorige maand bijna niet ongesteld was, heel vreemd.

Ik hoop dat je weer snel regelmatig bent...anders is het zo vervelend.
(tja of helemaal niet meer als je zwanger wilt worden...nog beter!)

Ik was na 6 weken na de bevalling weer ongesteld en toen was het gelijk weer regelmatig. Daarna ben ik weer de pil gan gebruiken en daarom ben ik nu nog steeds zo regelmatig, denk ik

liefs
di silva

Terug
Bovenaan