even een vraagje over pregnyl???

hallo,

ik heb even een vragen... ik heb laatst afgelopen woensdag een pregnyl prik gekregen voor de eisprong...

nu heb ik in de bijsluiter gelezen dat er in de pregnyl het zwangerschapshormoon HCG zit...

nu zat ik zo te denken van... als ik nou niet ongesteld wordt ( ik word nooit uit me zelf ongesteld hoor alleen maar met duphaston) maar goed...
en ik zal een test gaan doen om te kijken of ik zwanger zou zijn...

geeft die test dan niet zowiezo aan dat ik zwanger ben door die pregnyl? ook als ik niet zwanger zou zijn?

wie kan mij dat even uit leggen?? ik zit er over na te denken en ik snap er niks van dus dacht dat jullie het dan misschien wel weten...

liefs

Volgens mij is de kans er dat je positief test door die spuit en dus niet omdat je zwanger bent. Geloof dat je langer moet wachten ofzo met testen.....maar dit weet ik allemaal ook niet 100% zeker..
Deze vraag zou je ook nog aan je gyn kunnen vragen.

ja dat dacht ik dus ook dat dat dan het geval zou zijn....

de gyn zie ik pas weer wanneer ik weet of ik zwanger ben of niet voor een volgende behandeling...

liefs

Hmmm misschien kan je de poli bellen om deze vraag te stellen. Dat kan bij ons ziekenhuis wel. En anders even zoeken op google over de tijd dat het in je lijf zit?!
Nou ja succes ermee en hoop dat deze behandeling genoeg is!!!

Liefs..

Hoi,
ik heb ook een tijd pregnyl gebruikt.Pregnyl laat denken dat je zwanger bent.Je kan dus zwangerschapssymptomen krijgen en je test inderdaad positief na de pregnyl.
10dg na laatste injectie kan je testen en is het uit je lichaam.

10 dagen na de laatste injectie is het hcg van de pregnyl in principe verdwenen. 14 dagen na de injectie zou of een menstruatie moeten volgen of een positieve test.

Op het moment dat je dus zou kunnen testen is de pregnyl uit je lichaam verdwenen, Heel veel succes met afwachten en hoop voor je op een positieve test.

Liefs Supertje

Terug
Bovenaan