even een vraagje van een beginner

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,
Mijn nod is morgen, maar nu heb ik dus vandaag getest, kon het niet laten was weer eens veels te nieuwsgierig . De test was ook negatief maar nu is mijn vraag, heb ik nu echt te vroeg getest of ik kan ik gewoon aannemen dat ik ongesteld wordt?????

Mijn andere vraag is heeft niemand ook twijfels, dit is voor ons dus de eerste maar ik vind het nog wel heel erg eng. Ik twijfel soms ook nog wel eens of wij het wel aankunnen. Ik ben 29 en mijn vriend is 33 en ik wil het wel heel graag maar soms heb ik gewoon een paar twijfels.

Oke nu weer genoeg gezeurd, heel veel groetjes van nijtje

Hoi Nijtje,

Het ligt er een beetje aan hoe lang je met de pil gestopt bent, en in hoeverre je een regelmatige cyclus hebt.
Als dit je 1e ronde zonder de pil is kan het zijn dat je cyclus wat langer is, omdat je lichaam nog moet ontpillen.
Dan zou je dus best al zwanger kunnen zijn, maar nog niet positief testen omdat het nog te vroeg is.
Ik zou gewoon even je ongi afwachten.
Duurt het erg lang, dan kan je altijd nog een keer testen.

En wat die onzkreheid betreft.
Volgens mij heeft iedereen dat hoor.
Je weet tenslotte nooit hoe het allemaal zal gaan.
Laat het gewoon over je heen komen.

Succes met zwanger worden.

Liefs Mickey

he nijtje

je kunt al 2 dagen voor je NOD een test doen,ik heb het zelf ook gedaan en ook bij mij was de test negatief..helaas
waarom twijfel je??
wij gaan nu voor de tweede ronde ben benieuwd

succes

liefs

hello ladies,

Ik ben niet aan de pil geweest, heb het spiraaltje gehad. Tijdens het spiraaltje werd ik niet ongesteld, nu die er uit is ben ik dus gewoon netjes ongesteld geworden en volgens mijn berekeningen die ik erop los laat moet ik dus morgen weer ongesteld worden.

Ach ja en dit is ronde 1 dus laat ik er maar niet teveel van verwachten.

Veel liefs nijtje

Mijn vriend en ik zijn 33 en ook ik heb wel eens mijn twijfels hoor. Mijn vriend en ik kennen elkaar nog niet eens heel lang, iets meer dan een jaar en we wonen al vanaf dag 1 samen ;)

Nu ik zo in mijn wachtweek zit ben ik echt een achtbaan, soms helemaal jaaaa, ik wil echt zwanger zijn en soms helemaal neeeee, het is nog te vroeg ben er nog niet klaar voor!

Ik denk dat het erbij hoort, wanneer ik zwanger ben...dan ga ik er 120% van genieten, ookal zal de paniek zeker weten meerdere malen gaan toeslaan. Het is zo'n verantwoording en definitieve beslissing met je partner... Lijkt me heel realistisch om soms even te concluderen dat het allemaal ook heel heftig is.

Voor de rest luidt het advies: geniet ervan, je lichaam gaat iets heeel bijzonders maken!

Lfs,
Nicky

quote: nijtje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-07-2007 16:17:50'));

hello ladies,

Ik ben niet aan de pil geweest, heb het spiraaltje gehad. Tijdens het spiraaltje werd ik niet ongesteld, nu die er uit is ben ik dus gewoon netjes ongesteld geworden en volgens mijn berekeningen die ik erop los laat moet ik dus morgen weer ongesteld worden.

Veel liefs nijtje

Het kan na een spiraal ook wel eens zo zijn dat je eerst niet regelmatig bent he.
Heb begrepen dat dit ongeveer 4 maand   (maximaal) zo kon zijn.

Hoi Nijtje,
Ik zou inderdaad nog even wachten met testen.   Ik lees op dit forum best vaak dat zelfs na een aantal dagen na de nod nog niet positief getest wordt.   Bij mij is m'n nod op 10 juli, maar ik voel nu steeds wel iets in m'n onderbuik, zou ook wel een test willen doen, maar weet dat dit nu nog veel te vroeg is.
Over het twijfelen... ik denk dat iedereen dat wel eens doet, ook ik, maar als ik dan wel eens denk over anderen in mijn omgeving (bekenden of vaag bekenden) die al wel met kinderen rondlopen, die het misschien wat minder hebben dan wij, dan denk ik, waarom zouden zij het wel kunnen, en wij niet. (niet om die ander perse af te vallen hoor, maar dat beurt me dan wel een beetje op)   Als het eenmaal zover is, dan doe je er toch je stinkende best voor, of niet soms, en hopelijk heb je ook genoeg mensen in je omgeving die je kunnen helpen en voor je klaar staan als je iets niet weet of kunt.

HET KOMT ALLEMAAL GOED!!!!
groet, MOON

quote: nijtje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-07-2007 16:17:50'));

hello ladies,

Veel liefs nijtje

Als dit je eerste ronde is hoe weet je dan hoelang je cyclus is?? Je cyclusduur kan natuurlijk verandert zijn tov voor het spiraaltje. Bij de een is een cyclus 26 dagen bij de ander 35 dagen. Gemiddeld is 28 maar niets is met zekerheid te zeggen.
Mijn idee is doe het nog een beetje rustig aan en ga lekker genieten van het idee dat je kan gaan vrijen voor een kindje maar probeer je zelf niet gek te maken door meteen de eerste rondes al te gaan testen.

Heel veel succes en genietse!

groetjes Belle

Terug
Bovenaan