Even een vraagje voor Avent-gebruikers

Ik gebruik al een tijdje de 3 speen voor de gewone fles en de 1-2-3 speen voor de papfles.

Nu is er een 3 speen kapot dus wil ik eigenlijk voor de zekerheid
nieuwe aanschaffen zodat ik er niet naast pak als deze in een weekend
kapot zou gaan.

(Ik heb in de 3 speen een gaatje extra geprikt)

Nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met een 4 speen?? Geeft deze net zoveel als de 1-2-3??

Het probleem is namelijk dat ze met de 1-2-3 de flessen binnen een
minuut of 7/8 helemaal leeg drinkt ipv een kwartier of 20 minuten.

Jammer eigenlijk dat ze de spenen niet apart verkopen maar altijd in setjes van 2.....en dan 5€ bijna vragen!!!

Heb 2 maanden geleden de 3 speen geprobeerd, maar Kian stikte er bijna in, dus heb de 2 nog maar even aangehouden. Hij drinkt nog steeds z'n fles binnen 10 minuten leeg, dus zie ook de noodzaak van een grotere speen niet. Misschien straks met pap.
Liefs Nelleke

Emma drinkt uit de 123 speen op stand 3. Ik heb 1 set spenen vanaf 6 maanden gekocht (is dat nr 4?) maar daar kwam minder uit dan uit de 123 op stand 3.
Ik moet er wel bij zeggen dat ze voeding met johannesbroodpitmeel krijgt dus dikker dan standaard. Pap erbij gaat dus ook niet, want ze krijgt het er niet meer doorheen.

groet, da77

Hai!

Ik gebruik voor Thomas sinds 2 weken ongeveer speen nummer 4. Met deze flesjes drinkt ie ze wel lekkerder leeg lijkt het. Met de laatste fles van 19:00 doe ik er wat nutrix doorheen maar dan kan ik wel weer zien dat ie er wat moeite voor moet doen, opletten dat ik hem niet te dik maak dus... Maar ik geloof dat Thomas er wel schik mee heeft.
De 1-2-3 speen was hier geen succes. Alleen al niet omdat het mijzelf te lang heeft geduurd voor ik wist hoe ie werkte....( beetje simpel ben ik soms, hihihi) Maar Thomas verslikte zich steeds met dat ding dus zijn we weer gewoon overgestapt op de "normale" avent-spenen.

-X- Marieke

hee claud
wil je nog avend spenen nummer 3 en nummer 4??
je kunt ze zo krijgen van mij,als je zelf de verzend kosten betaald
Mijn zoontje vond die flessen niets.Hij drinkt uit een kruidvat fles.
De spenen zitten niet meer in zo'n doosje,maar even uitkoken en ze zijn weer zo goed als nieuw.Ik hoor het wel.
groetjes samantha
samjef@home.nl

Terug
Bovenaan