even een vraagje....

A

Anoniem

Guest

hoi meiden,
ik heb even een vraagje;
kijk het zit zo, ik vraag me af, het kan toch niet zo zijn dat je wel een eisprong heb gehad en je niet ongesteld wordt  ( ja behalve als je zwanger bent) want ik heb namelijk alle tekenen gehad van een eisprong (ovulatietest gaf het aan, cervixslijm, pijn in mijn onderbuik etc.) en ik heb ook klachten gehad die ik normaal heb bij menstrueren (buikpijn, humeurig, ontstoken tandvlees, pukkels etc).
voor mijn gevoel heb ik dus echt een cyclus gehad ( eindelijk na 7 maanden!) maar ja geen bloed verloren, vreemd hé?!
oh ja en ik ben niet zwanger!!!
en van temperaturen wordt ik ook niet wijzer want ik schommel steeds tussen de 36 en de 36.9 per dag maar dit blijf ik wel doen hoor!

nou ik hoop dat iemand er iets van snapt want ik snap er dus niks van.

groetjes nathalie/ naat25

He hoi!

Op zich kan ik er weinig zinnigs over zeggen. Hoe lang geleden was jouw eisprong? Misschien moet jouw ongi nog komen en misschien ben jij een van die vrouwen waarbij de test onterecht negatief aangeeft........

groetjes,
julide

hoi julide,
bedankt voor je ractie, nou ik kan er ook niet wijs uit worden, fijn hé?!
mijn (wat ik dacht eisprong) was rond 2 augustus en   +- 21 dagen later had ik dus al die klachten van menstrueren, maar ja dan zonder bloed.

nou ik denk dat ik het maar gewoon afwacht, ik ga over twee weken lekker een maand op vakantie en misschien dat het dan komt, we wachten het af.

groetjes nathalie.

op vakantie maar flink klussen dan !!!!!!

Een vriendin van mij was 2 maanden over tijd en de test was steeds negatief. Na 2, 5 maanden testen was hij postitief, maar even goed was ze pas 4 weken zwanger. Volgens haar huisarts had ze gewoon een paar menstruaties overgeslagen. Dat schijnt dus ook te kunnen.

Succes en een fijne vakantie

kussie van guppie

we zullen wel zien hoe het na de vakantie is, we gaan naar nieuw zeeland, m'n vriend zegt steeds; let op we maken een klein kiwietje i.p.v. een kaaskopje.

nou ik ben benieuwd.

groetjes nathalie.

Terug
Bovenaan