even een vraagje

A

Anoniem

Guest
hoi,

Ik heb van iemand gehoord dat je in de eerste 3 maanden van je zwangerschap niet mag klussen .

Weet iemand of dit waar is ?

priscilla

Hoi Priscilla,
Het is echt onzin dat je de eerste 3 maand van je zwangerschap geen sex mag hebben: zolang jullie er allebei zin in hebben mag dat de hele zwangerschap door! Wel schijnt het zo te zijn dat de vrouw de eerste 3 mnd vaak geen zin zou hebben, dit zal waarschijnlijk in verband staan met de mogelijke vermoeidheid en misselijkheid enzo.
Dus, veel plezier nog verder ;)
Groetjes, Esther.

Als je met "klussen" sex bedoelt: gewoon doen! Volgens mij kan dit de gehele zwangerschap totaal geen kwaad. Het vruchtje is goed beschermd! Het ligt er natuurlijk aan of je allebei wel zin hebt. Als je twijfelt over zoiets dan kun je veel info vinden op dit soort sites of in tijdschriften zoals Ouders van Nu of Kinderen etc. Mensen zeggen zoveel! Vertrouw gewoon op jezelf!

hoi,

bedankt voor jullie antw.

ik ben namelijk 10 dagen overtijd en heb alle kwaaltjes de er bij horen alleen zeg de test dat ik niet zwanger ben maar mijn dokter zegt dat ik best een kans heb dat ik wel zwanger ben maar dat de test nog niet goed reageerd .

Vandaar dat ik geen risico wilden nemen !!

Bedankt

groetjes

priscilla

Terug
Bovenaan