Even een vraagje!!!?

A

Anoniem

Guest
Wie kan mij helpen???
Ben nu 2,5 wk gestopt met de pil, gewoon ongi geweest. Maar heb tijdens het ongi zijn en daarna gewoon 'geklust' met mijn vriend.
Heb nu een dag last van bruine afscheiding en een wat zwaarder en dikker gevoel. Ook heb ik wat steken en een 'zeurderig' gevoel in mijn buik!!.
Het lijkt net of ik ongi moet worden, zo'n gevoel heb ik.
Wie weet wat dit kan zijn????
Ik slik al wel tarwekiemcapsules en pillen voor zwanger worden ( zitten belangrijke stoffen en zo in).
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt.

Liefs blondje 24

niemand kan je helpen helaas.je menstruatieklachten worden wel erger  zonder de pil,dus dat zou het goed kunnen zijn.maar er zijn ook veel verhalen van mensen die de eerste 6 weken of langer van de zwangerschap zeurderige buikpijn hadden.ik zou je graag blij maken,maar je zult geduld moeten hebben.en er rekening mee houden dat je cyclus in de war kan raken door het stoppen met de pil.wat niet wil zeggen dat je in die tijd niet zwanger kunt raken!!het is alleen wat lastiger te constateren omdat je niet weet wanneer je je ongi kan verwachten.
succes!!

Hey blondie

Ik zou je helaas niet kunnen vertellen wat dat is.

Ze zeggen inderdaad dat als je de pil niet of niet meer slikt dat de menstruatieklachten dan erger worden maar bij mij is dat niet het geval.
Sinds ik ben gestopt met de pil zijn de klachten bij mij veel minder gelukkig.

IK hoop voor je dat je zwanger bent.

Groetjes Desire

Hey dames.

Bedankt voor jullie reactie.
We zien t allemaal wel, ik denk dat ik t maar rustig af ga zitten wachten.
Best moeilijk want aan wachten heb ik een hekel . Zeker als ik iets heel grag wil.
Maar ja.

Liefs blondje24

Terug
Bovenaan