even een vraagje????

A

Anoniem

Guest
hey meiden...

ik heb ff een vraag..misschien een beetje dom
ik heb 2 maart mij laatste pil genomen,ben 6maart ongesteld geworden tot 10mrt.
nu heb ik uitgerekend dat als mijn cyclus 28 dagen blijft dat 17 tot 21 maart mijn vruchtbare dagen zijn.dan vind toch ook je eisprong plaats??
nu had ik afgelopen vrijdag echt gigantisch last van buikkrampen,en misselijkheid en maagzuur..komt dit door je eisprong?of iets anders?
ik weet het niet echt meer....
bedankt alvast

ps.ik vind het echt superleuk hier,ben hier pas anderhalve week maar ben al hartstikke verslaafd!!!

dikke kus kimberley

hoi kimberly welkom op dit forum.
het zou goed kunnen dat dat je eisprong is geweest.
heb er zelf ook altijd veel last van.
zelfs zoveel dat het dan niet fijn is om te vrijen maar ja je moet wel anders komt er nooit geen baby.
gr liselotte

hoi

Ja op deze site kun je dus lekker raak vragen en dat is gezellig he,maar antwoord op je vraag ik denk idd dat het je eisprong is had ik ook heel erg deze maand 1e ronde dus,maar dat betekent dat je wel goed moet klussen nu haha,succes ermee he groetjes wendy

bedankt voor de snelle reacties..we moeten inderdaad hard klussen haha..
afgelopen dagen had ik zoveel buikpijn dat ik er echt geen zin in had..kreeg er gewoon kippevel van en zweet brak me uit.beetje ongipijnen maar dan een stuk erger..
mijn nod is   3 april,als ik uitga van cyclus van 28 dagen,maar weet dat niet zeker omdat ik natuurlijk net gestopt ben met de pil.als ik het die dag niet word,wanneer zouden jullie dan gaan testen??
het lijkt me echt het allermooiste gevoel..ik zou echt helemaal door het dolle zijn als die test 2 strepen aangeeft.
maar ik mag niet te enthousiast zijn want dit is pas de eerste ronde..mar dat is wel heel erg moeilijk hoor..
oja ik moet ook heel erg veel plassen,heeft dat iets met dit alles te maken?

hoi kimberly!

leuk dat je er ook bent.
ik zit nu in ronde 3 en vind het vreselijk spannend allemaal.

het kan ook zijn dat je aan het ontpillen bent. ik had de eerste maand ook veel astn van klachtjes. de 2de maand was het gelukkig niet meer zo en heb ik nu een regelmatige cyclus van 29 dagen.

ik zou als ik jou was deze ronde even afwachten en vanaf daarna een berekening maken. je lichaam moet nu voor het eerst weer aan het werk, dus verwacht er niet teveel van deze maand.

groetjes Carina

Terug
Bovenaan