A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal,
beetje stomme vraag misschien maar ...
Kan je ook zwanger zijn en géén zwangerschapsverschijnselen hebben???
Bedoel bijv. geen last van je borsten o.i.d.
Ik zit namelijk vandaag al weer op dag 85!!! van mijn cyclus en heb alleen in het begin (tussen dag 40 en 60 na mijn toen uitgerekende NOD op dag 35) drie keer een test gedaan en die waren dus alle drie negatief.
Nu heb ik al een tijdje een zeurende onderbuik, maar die rode duivels komen ook maar niet
Aan de ene kant wil ik wel weer testen, maar ben zo bang voor die teleurstelling ...
Ik heb wel al een afspraak bij de gyn alleen die is pas 18 juni en dat is nog zo ver weg!
Dan denk ik weer dat als ik zwanger zou zijn dan moet dat toch snel duidelijker gaan worden, dus waarom testen?
Maar aan de andere kant ... als er een kansje bestaat???
Oehhhhhh ik wordt hier af en toe zooo depri van
Sorry voor mijn geklaag, maar moest het ff kwijt.
Liefs,
Ashley.
beetje stomme vraag misschien maar ...
Kan je ook zwanger zijn en géén zwangerschapsverschijnselen hebben???
Bedoel bijv. geen last van je borsten o.i.d.
Ik zit namelijk vandaag al weer op dag 85!!! van mijn cyclus en heb alleen in het begin (tussen dag 40 en 60 na mijn toen uitgerekende NOD op dag 35) drie keer een test gedaan en die waren dus alle drie negatief.
Nu heb ik al een tijdje een zeurende onderbuik, maar die rode duivels komen ook maar niet
Aan de ene kant wil ik wel weer testen, maar ben zo bang voor die teleurstelling ...
Ik heb wel al een afspraak bij de gyn alleen die is pas 18 juni en dat is nog zo ver weg!
Dan denk ik weer dat als ik zwanger zou zijn dan moet dat toch snel duidelijker gaan worden, dus waarom testen?
Maar aan de andere kant ... als er een kansje bestaat???
Oehhhhhh ik wordt hier af en toe zooo depri van
Sorry voor mijn geklaag, maar moest het ff kwijt.
Liefs,
Ashley.