Even een vraagje???

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

beetje stomme vraag misschien  maar ...
Kan je ook zwanger zijn en géén zwangerschapsverschijnselen hebben???
Bedoel bijv. geen last van je borsten o.i.d.
Ik zit namelijk vandaag al weer op dag 85!!! van mijn cyclus en heb alleen in het begin (tussen dag 40 en 60 na mijn toen uitgerekende NOD op dag 35) drie keer een test gedaan en die waren dus alle drie negatief.
Nu heb ik al  een tijdje  een zeurende onderbuik, maar die rode duivels komen ook maar niet
Aan de ene kant wil ik wel weer testen, maar ben zo bang voor die teleurstelling ...
Ik heb wel al een afspraak bij de gyn alleen die is pas 18 juni en dat is nog zo ver weg!
Dan denk ik weer dat als ik zwanger zou zijn dan moet dat toch snel duidelijker gaan worden, dus waarom testen?
Maar aan de andere kant ... als er een kansje bestaat???

Oehhhhhh ik wordt hier af en toe zooo depri van
Sorry voor mijn geklaag, maar moest het ff kwijt.

Liefs,
Ashley.

dat is wel een behoorlijk lange cyclus! hoe lang is ie normaal? wel regelmatig? en hoe lang ben je al van de pil af??
zou anders gewoon nog een test doen of de ha bellen......
zal voor je duimen dat je zwanger bent oke

He klagen mag daar heb je deze forum voor. Inderdaad je hebt wel een lange cyclus. Zal toch nog voor de zekerheid een testje doen. Dan ben je van die onzerheid af. Ik  voor een positieve test.

Groetjes Sharine

Hallo
Oh jeetje, jij bent wel geduldig zeg!! Ik zou ook al lang weer hebben getest. Als hij weer negatief is, zou ik toch even een afspraak maken bij de ha. Misschien hebben ze wel iets voor lange cyclussen.

En volgens mij kun je wel zwanger zijn zonder zwangerschapsverschijnselen, dus wie weet.

Nou succes en laat het even weten wat je doen gaat!!

Liefs Yvonne

Ik zal mijn "verhaal" nog wel even een keertje neertikken hier.
Sommigen van jullie weten het al, want ik ben met tussenposes al een tijdje op het forum aanwezig.
Mijn vriend en ik zijn vanaf mei'06 voor het echie aan het proberen, nu dus ongeveer een jaar bezig.
Ik heb eigenlijk altijd een regelmatige cyclus gehad van tussen de 30 en 34 dagen.
Tot en met mijn cyclus in december ...
Na mijn ongi in dec kreeg ik opeens een cyclus van 64 dagen?
Natuurlijk een aantal testen er tegenaan gegooid en uiteindelijk naar de huisarts voor een urine-onderzoek, maar helaas kwam alles met een negatieve uitslag terug.
Toen op dag 64 de RD!
Na die ongi ben ik tot op de dag van vandaag niet meer ongi geworden.
Zit nu dus op dag 85 en heb alleen een zeurende onderbuik.
Heb al een aantal maanden mijn temp bijgehouden en deze samen met mijn huisarts bekeken.
Hierop is dus totaal geen duidelijke lijn (verhoging) op te zien, dus mijn huisarts denkt dat het met mijn eisprong te maken heeft.
Vandaar mijn verwijzing naar de gyn.
Alleen vind ik zelf dat het belachelijk lang duurt  voordat je daar terecht kan! (half april de afspraak gemaakt en kon niet eerder terecht dan 18 juni)
Met al die onzekerheden heb ik het nu zo onderhand wel gehad en ben echt toe aan wat duidelijkheid ...

Hoi

Nou ik kan me wel voorstellen dat je het langzamerhand wel eens zat bent. Ik kende je verhaal nog niet. Maar inderdaad wat duurt dat lang voordat je naar de gyn kunt. Ze denken dat het met je eisprong te maken heeft. Denken ze dat je helemaal geen eisprong hebt of zo. Ik wil heel veel sterkte toewensen, hoop dat het allemaal meevalt.

Groetjes Sharine

Hoi Sharine, Yvonne en Suusle,

bedankt voor jullie snelle reakties!
Dat doet een mens toch goed

Groetjesss,
Ashley.

Hallo !

Jeetje zeg! Dat is nog eens vervelend en dat je dan ook nog eens zo lang moet wachten voordat je bij gyn terecht kunt. Ik kan me net als Sharine heel goed voorstellen dat je er echt eens goed flauw van bent.

Veel liefs Yvonne

Terug
Bovenaan