even een vraagje???

Hoi zwangere meiden,

  Weet het nu al niet meer. Ben al eens zwanger geweest hoor maar weet echt niet meer wat ik toen voelde had eigenlijk wel gedacht dat ik het nu zou herkennen. Zit nog maar net in ronde 1 maar heb sinds ik mijn eisprong heb gehad een raar gevoel in mijn lichaam kan het eigenlijk niet zo goed uitleggen. Kontstant steken bij mijn blaas en aan de rechterkant van mijn onderbuik mijn darmen zijn ontzettend aan het rommelen en ben af en toe een beetje misselijk niet zo erg maar wel dat ik even moeten zuchten om het gevoel weer te laten verdwijnen ook heb ik het iedere keer warm en dan weer koud Voel me absoluut niet ziek ofzo want dan heb ik altijd last van mijn hoofdhuid en trouwens ben nooit ziek, maar ik heb mijn eisprong nog maar net gehad rond 2 april zou ik nou al wat kunnen voelen lijkt mij niet hoor verwacht ook niks en ben er ook nog niet zo mee bezig maar nou beginnen deze gevoelens op te vallen en ik dacht misschien weet 1 van jullie hier iets over te zeggen. Heb geen idee wat dit nu is.Het zou ook kunnen dat  het komt omdat ik met de pil gestopt  ben.  In ieder geval bedankt en veel succes met jullie zwangerschappen geniet er maar lekker van.

Liefs Leonie
 
Hoi Leonie,
Ik ben absoluut geen kenner op dit gebied aangezien het mijn eerste zwangerschap is. Ik kan me ook niet herinneren dat ik dit gevoel al vanaf de eisprong had. Ik ben namelijk pas met 7 weken erachter gekomen dat ik zwanger ben, maar ik heb wel een test gedaan OMDAT ik juist al die gevoelens had die jij beschrijft! Zeurderig gevoel in mijn darmen, rommelen, steken in mijn lijf, misselijkheid met vlagen, en moe, moe en nogges moe! Ik heb ook gelezen dat dit veel voorkomende verschijnselen zijn in de eerste weken van de zwangerschap.... Het zijn geen prettige gevoelens, maar als je weet waardoor het veroorzaakt wordt, is het goed te doen, dus meid, khoop dat het voor jou ook 'prijs' is!!!
Veel liefs
Wee
 
Hoi Leonie,

Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik vanaf dag 1 dat ik zwanger was.

Toen ik met de pil stopte voor de tweede, schrok ik best wel de eerste maand want ik voelde net alsof ik zwanger was, zo snel? Dat was toch nog wel even een verrassing.
Had hele zere borsten, moe, misselijk, last van mijn darmen.
Mijn man wist voor zichzelf ook zeker dat ik zwanger was.

Nou niet dus....ik heb een flinke menstruatie gekregen !

De maand daarna voelde ik niets en dacht dus ook echt gewoon ongesteld te worden.
De verrassing was erg groot toen ik juist wel zwanger bleek te zijn, nu alweer 31 wk.

Groetjes en succes Mosy
 
Terug
Bovenaan