Even een vraagje!

Hoi hoi,

Ik ben Jacqueline, en eigenlijk zit ik bij het forum zwanger worden,
Maar eigenlijk heb ik even een vraagje voor hier denk ik!

Na hoeveel dagen overtijd wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Ik ben namelijk vandaag 8 dagen overtijd, En mijn zwangerschaptest van gisteren zei dat ik niet zwanger was.
Er was helaas maar 1 streepje!

Mischien dat mensen het hier herkennen?

Groetjes

Jacqueline

hoi jacqueline,

bij mij wist ik het pas na 2 weken.
 Had ook een test gedaan na 1 week maar gaf niets aan, ik zou gewoon nog even afwachten.

Bij sommige zie je al binnen de eerste week en bij andere na 2 weken pas.

succes

Hello,

Spannende tijd als ik het zo lees. Ik heb in al mijn enthousiasme 1 dag voor NOD getest en kreeg toen een negatieve uitslag. En ik wist zo ongeveer dat ik zwanger was (of ik was mezelf gewoon enorm in de maling aan het nemen...). De dagen erna voelde ik wel kramp, maar de ongesteldheid bleef uit. Ik heb drie dagen later nog eens getest en was toen wel positief.

Overigens blijk ik wel een week minder ver zwanger te zijn dan ik eigenlijk dacht (late eisprong). Misschien dat dit ook een oorzaak kan zijn dat je test nog negatief is? En tja, misschien een test van een ander merk proberen? Je weet maar nooit!.

als je dan een nieuwe haalt, moet je eigen merk van de etos nemen. Deze is als beste uit de test gekomen bij Kassa. En geloof predictor of Clearblue het slechtst.

Ook ik testte bij mijn beide zwangerschappen pas een week overtijd positief...het kan altijd later bevrucht zijn dan je denkt. Rustig afwachten en om de paar dagen testen.

Veel stertke in deze spannende dagen.

Bedankt voor jullie reacties!!

Ik vind het ontzettend spannend allemaal, en ik heb me inderdaad maar voorgenomen dat ik nog een weekje wacht met testen,
Mischien is het inderdaad voor mij nog te vroeg om te testen!

Hoe moeilijk het is ook is om te wachten haha!

In ieder geval bedankt voor jullie reacties!

Er is toch geen pijl op te trekken, iedereen is toch weer anders!

We zullen zien allemaal haha!

Groetjes!

Ik wist bij beide zwangerschappen dat ik zwanger was voordat ik over tijd was. Ik heb bij deze zwangerschap op mijn NOD getest en deze was al positief. Ik wist precies wanneer ik vruchtbaar was en mijn uitgerekende datum klopte ook met die van de echo.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan