even een vraagje

hoi hoi...

Ik zal me even voorstellen,
Ik ben lonneke TROTSE  mamma van dochter  lili 4-9-06...zei is een klein wondertje ,want na stoppen met pil ben ik  in  1en een half jaar tijd 1x ongesteld geweest! Dus ook ik heb geen eisprong zoals velen hier !
Nu voor nummertje 2 mochten we gelijk beginnen met chlomid. 50 mg slaat bij mij goed aan en ik krijg ook een ei...
Maar nu is mijn vraag:
ik ben nu op dag 24!! Heb mijn ei afgelopen donderdag gehad., dus op dag 19!!..maar heb echt vreselijke buikpijn en erg het gevoel of de RD  komen...uit dagelijks  inwendige  echos is gebleken dat ik echt pas donderdag mijn ei heb gehad...KAN ik nu al ongesteld worden ??????of duurt het zowieso 2 weken na eisprong???Mocht zowieso ook pas vlgende week vrijdag testen!!Ook logisch natuurlijk!

hmmm... ik weet het echt niet??Wat denken jullie???

Liefs lonneke

volgens mij komt er een bloeding ongeveer 14 dagen na je eisprong.
maar je lichaam kan natuurlijk ook van streek zijn... elk mensenlichaam is anders....
och en misschien is het wel al meteen raak... dat zou wel super zijn...

toch nog maar even afwachten denk ik....

grtjs mama Peet

Hoi Lonneke,

Wat spannend allemaal, maar helaas kan ik je ook weinig zeggen. Alleen maar dat je nog even geduld moet hebben....

Heel veel succes!

Groetjes Belle  

Hallo,

de periode tussen eisprong en eerste dag van de maandstonden is inderdaad 14 dagen.   De schommelingen in duur doen zich dus bijna altijd voor in de periode maandstonden - eisprong.
Ik zou dus gewoon nog even afwachten, en hopen dat het raak is, natuurlijk.

Veel succes

hoi allemaal,

Hartelijk bedankt voor jullie reactie's , ik twijfelde gewoon zelf enorm...(met die schommelingen) Mijn moeder beweert dat ze altijd 10 dagen na haar ei al ongesteld werd...maar ik meende ook dat hier  bijna altijd 14 dagen tussen zitten...
De buikpijn is gelukkig 1 malig geweest en ik heb nergens meer last van...
we zullen het wel zien...dank voor jullie reacties!

liefs lonneke

Terug
Bovenaan