Even een vraagje........

A

Anoniem

Guest
Ik heb sinds kort een staafmixer om de groente enz voor mn zoontje zelf te maken, ik had een blender maar kreeg het daar niet fijn genoeg in voor mn zoon......die weigerd nog iets met stukjes te eten, ik kreeg de tip om een staafmixer te kopen omdat die heb wel helemaal fijn maalt en inderdaad!! Wat een super uitvinding, als ik dat eerder had geweten!!
Maar nu had ik pas aardappels door de staafmixer gehaald maar dat werd heel klef, bahbah, doen jullie er nog iets van water of melk ofzo doorheen???????

Als toetje krijgt die yoghurt, maar hij vind het echt niet lekker, zelfs niet met een beetje roosvicee of een klein beetje suiker, als ik er gele vla van optimel bij doet, eet die het zo op, maar dat is weer niet zo goed. Wat voor toetje krijgen jullie kleintjes?? Ik vind de danoontjes zo duur!

Liefs  

hallo
die van mij krijgt wel danoontje je hebt ze ook met opvolgmelk en ook met minder suiker.
hij ziet het van mijn oudere dochtertje.

je hebt trouwens ook wel van eigen merk een soort danoontjes.

succes ermee
groetjes   mascha

Hoi,

Bij de Aldi hebben ze ook mijn eerste "danoontje" maar dan van het merk Ursi. Loek vindt die enorm lekker.

Groetjes,

Chantal

Bij de Lidl hebben ze ook een soort danoontjes, weet even niet hoe ze heten. De verpakking ziet er niet uit maar het smaakt erg goed, en er zitten geen kunstmatige kleur en smaakstoffen in!
Hier erg geliefd!!!

Hoi!

Vies he die aardappels, kleffe stroop. Je kunt aardappels met een vork prakken om het te voorkomen. Bij mij gaat alles wel in de blender, tot heel fijn. Ik doe er wat van het gekookt water bij. (Beebje eet nog geen week dus ik maak t echt fijn)
groetjes Priscilla

Toetje vergeten!!!
Haha hier geen toetjes op het schema.... Echt grieks, maar..... er zijn hier de lekkerste yoghurtjes voor babies met allerlei (fruit)smaken. Enne griekse yoghurt is echt vol van smaak, m'n man zegt dat de nederlandse yoghurt net zuur water is, haha.
M'n beebje krijgt nog geen yoghurt maar het mag al wel. In plaats van pap dan om 18:00 (we eten s middags warm)
M'n 2 andere boys van 4 en 2 eten ook de Lidl yoghurtjes!

Terug
Bovenaan