even een vraagje

A

Anoniem

Guest
wij zitten nu in ronde 8 en ben nu al 5 dagen overtijd, heb ook helemaal geen gevoel dat ik ongi moet worden terwijl ik dat de vorige maanden wel had, ook mijn borsten zijn wat groter geworden, maar de test was helaas negatief nu is mijn vraag of iemand dit ook eens meegemaakt heeft, ik wil wel naar de huisarts maar weet niet of dat veel nut heeft omdat mijn eigen test negatief is.
groetjes knorrie

knorrie misschien kan ik je geruststellen. ik was toen wij zwanger wilde worden ook overtijd. was 3 dagen overtijd toen ik de eerste test deed. die was negatief. omdat ik 2 weken na de normale ongi datum nogsteeds niet ongi was weeropnieuw een test gedaan en tot mijn grote verbazing gewoon zwanger. ik bleek die maand gewoon toch een net wat langere cyclus te hebben en was nog niet zo ver als ik zelf zou denken.
hoop dat dit bij jou ook het geval is.

Hier vorige week nog meegemaakt hoor. Na 7 dagen overtijd pas een positieve test. Waarschijnlijk was toch mijn cyclus anders.

Liefs Supertje

Ik was de laatste keer 4 dagen overtijd, ook een negatieve test maar ook helaas weer ongesteld geworden. Kan zijn dat door het warme weer je cyclus wat van slag is.
Toch nog maar een paar dagen afwachten en anders gewoon nog een test doen. Ik hoop het voor je. Succes.

Groetjes Silli

helaas ben ik vanmorgen weer ongi geworden. op naar de volgende ronde.
liefs knorrie

Heej meiden,

Hier precies hetzelfde, moest gisteren ongi worden, maar ben het nog niet.
Ben wel moe en wat misselijk maar kan ook allemaal komen door het warme weer.
Afwachen dus... maar wat is dat wachten irritant!

Groetjes Mini

Terug
Bovenaan