even een vraagje

He meiden,
ik zit vooral op het forum zwanger worden, maar zit nu met het volgende probleem waar jullie me misschien mee kunnen helpen.

Ik ben vandaag 8 dagen overtijd en alle testen zijn negatief ook de testen waarmee je al 4 dagen voor je nod kan testen. Het kan bij mij geen ontpillen meer zijn ben al in 2009 dec gestopt. Mijn cyclus is meestal tussen de 24 en 29 dagen. dus ik heb gerekend vanaf dag 29 dus nu 8 dagen overtijd. naar een dokter gaan heeft geen zin want die zegt wacht nog maar even af.

Mijn vraag is dan ook testen jullie gelijk positief of was het bij jullie ook negatief de eerste dagen.

oja mijn klachten zijn al 2 weken buikpijn in het begin een menstruatie achtige pijn nu zeurende pij en opgeblazen gevoel alsof je constant vol zit van het eten. daarnaast heb ik ook regelmatig last van hoofdpijn die niet continu aanwezig is. en volgens me vriend neemt de omgang in mijn borsten toe ik zelf zie dit niet.
verder geen klachten ook niet moe of misselijk.

wat denken jullie?

liefs hilda
 
hoi hilda

ik heb van mijn eerste zwangerschap wel drie testen gehad en twee waren negatief en de derde pas na een maand was positief dus kan soms ff duren maar maak je nog blij kan ook door stress en spanningen ook onbewuste spanningen komen dat je nog niet ongesteld bent dus zou vooral ff afwachen en ben je het na een poosje nog niet zo ik nog eens een test doen en anders na een poosje ff na de huisarts gaan

groetjes tamjoh
 
Hoi,
Ik heb altijd direct pos getest, maar je hoort het vaker dat iemand na 2weken overtijd of zelfs langer pas pos test!
Kan me voorstellen dat dit enorm frustrerend moet zijn! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid, en anders laat je je gewoon verwijzen naar de gyn, je ha mag dit niet weigeren, ben je ook al vanaf 2009 bezig zwanger te raken of heb je tijdelijk nog andere anticonceptie gebruikt? anders is het zowiezo eens goed een afspraak te maken met een gyneacoloog!
Nou veel succes en ik hoop echt voor je dat je zwanger bent!
Liefs MJ
 
tja me bh lijkt strakker te zitten maar dit kan ik ook in mijn hoofd gehaald hebben (het zit tussen me oren) ha ha.

ja ik ben al van 2009 dec bezig om zwanger te worden. we wachten maar weer af.

dank jullie wel voor de reacties.
hilda
 
Doordat je er zo mee bezig bent kan je ook van alles inbeelden.
Hoop dat je natuurlijk gelijk hebt en je zwanger bent.
Wij zijn ruim 4jaar bezig geweest om zwanger te raken.Ik ging op een gegeven moment ook van alles inbeelden en van alles voelen.
 

toen k dus 4 weken was en 5 dagen overtijd teste ik negatief... werd daarna ongi 2 dagen.... maand later weer overtijd getest en positief... was dus al 9 weken zwanger...

Maar ff afwachten meid.
 
Terug
Bovenaan