Even een vraagje....

Lieve November mama's,

Ik heb hier even een vraag. Ben zelf een December mama (3 Dec) en ga vanaf dinsdag mee doen aan moeders voor moeders, heb de kratten/flessen al binnen maar zit met het volgende:

's nachts moet ik heel vaak m'n bed uit om te plassen en nou vraag ik me af of jullie 's nachts ook jullie urine in de flessen doen? Dat lijkt me wel een heel gedoe aangezien ik minstens 6x per nacht eruit moet om te plassen. Heb het er natuurlijk graag voor over maar ik dacht, ik post hier even een berichtje want een aantal van jullie zullen vast ook mee doen aan MvM.

Alvast bedankt en een fijn paasweekend!
Liefs Lynn.
 
Heyy Lynn

Het is 's nacht idd een gedoe ik moet er meestal 2 keer uit en deed het eerst elke nacht.. maar moet eerlijk zeggen nu niet altijd.. je moet die kan pakken moeilijk doen met plassen.. kan in de fles legen.. kan schoonspoelen. Tegen die tijd ben ik klaarwakker en kan ik helemaal niet meer slapen.. en dan lijkt me als je 6x moet helemaal.

Maar het is je eigen keuze... succes ermee meid!

Fijn paasweekend!
 
ik heb me vorige week opgegeven heb er nog niks van gehoord! :s maar ik weet ook niet of ik het snachts zou doen ik moet er ook ZEKER 6x uit om te plassen verschrikkelijk..
 
Ik doe het ook netjes 's nachts maar hoef er ook maar 2x uit. Wel met je eens dat het best een gedoe is en je dan redelijk uit je slaap kan zijn. Dus weet niet of ik dat altijd zal volhouden.
Dames we doen al netjes mee en eens dat we een goede balans moeten vinden tussen geven en voor onszelf zorgen! Aan de andere kant zijn deze weken volgens mij ook weer zo voorbij!
 
Hi Lynn,

Ook ik doe mee met moeders voor moeders, maar vang juist meestal 's avonds en 's nachts op. Ik moet er wel vaak uit, ook zo'n 5 a 6 keer omdat ik bijna een liter thee drink 's avonds. ik kom dan ook op 3/4 fles per avond/nacht. Intussen gaat dat dan op de automatische piloot, ik val meteen weer heerlijk in slaap! Overdag ben ik zo druk bezig met klussen in huis en het aanleggen van de tuin dat ik het dan teveel gedoe vindt. Het moet natuurlijk wel leuk blijven, en ieder zo haar moment toch! Gewoon doen waar jij je prettig bij voelt dus!

Liefs!
 
Terug
Bovenaan