even een vreemde vraag misschien

Hoi Dames,

Alles goed met jullie en de ukkies?

Ik heb even een vraag waar jullie mij misschien het antwoord op kunnen geven:

Ik ben sinds vorige week maandag ongesteld, eerst was het een beetje helderrood bloed, toen dacht ik nog misschien het laatste van de wond in de baarmoeder. Maar sinds vorige week donderdag is het toch wel heel erg veel en ben ik vrijdag weer met de pil begonnen. Normaal gesproken was ik dan binnen een dag of 3 overal vanaf, maar nu zijn we een week verder en het is nog net zo erg.
Klopt het dat je eerste menstruatie na de zwangerschap heviger is of moet ik me zorgen gaan maken dat het misschien iets anders is?

Alvast bedankt
liefs Anouska

Hoi Anouska,

Het kan inderdaad dat jouw eerste menstruatie(s) wat heftiger is (zijn) als voorheen.
Maar als je je zorgen maakt zou ik gewoon even de verloskundige bellen. Zij weten daar wat meer van.

Groetjes Suus

Hi Anouska,

Geen enkele vraag is vreemd. Ik heb zelf geen idee of de eerste menstruatie heftiger is. Ik kan het me van de oudste niet meer herinneren. Ook niet meer hoe lang het duurde voor ik ongesteld was.

Anders even de huisarts(assistente) bellen of bij de apotheek weten ze ook vaak heel veel.

Gr. Tamara.

Hi Anouska,

Geen enkele vraag is vreemd. Ik heb zelf geen idee of de eerste menstruatie heftiger is. Ik kan het me van de oudste niet meer herinneren. Ook niet meer hoe lang het duurde voor ik ongesteld was.

Anders even de huisarts(assistente) bellen of bij de apotheek weten ze ook vaak heel veel.

Gr. Tamara.

hey!

Ja dat is vaak zo, de eerste menstruatie na mijn zwangerschap was megaheftig en heb gewoon 1,5 week bloed verloren terwijl ik normaal altijd maar een beetje vloei! Niet normaal meer. Het leek wel of ik net bevallen was af en toe! Ben ook direct aan de pil gegaan en heb mijn 2e menstruatie weer achter de rug die veel minder heftig was en eigenlijk weer gewoon als van ouds! Dus het komtt goed!!

Liefs janne mama van Senne 18-3-2007 en Jason 14-1-2010

hey!

Ja dat is vaak zo, de eerste menstruatie na mijn zwangerschap was megaheftig en heb gewoon 1,5 week bloed verloren terwijl ik normaal altijd maar een beetje vloei! Niet normaal meer. Het leek wel of ik net bevallen was af en toe! Ben ook direct aan de pil gegaan en heb mijn 2e menstruatie weer achter de rug die veel minder heftig was en eigenlijk weer gewoon als van ouds! Dus het komtt goed!!

Liefs janne mama van Senne 18-3-2007 en Jason 14-1-2010

Dank je wel voor de reacties.

Kan in elk geval rustig het weekend in.
Wacht de loop van volgende week even af ander ga ik voor de zekerheid wel even bellen.

Dank je wel

Groetjes Anouska

Dank je wel voor de reacties.

Kan in elk geval rustig het weekend in.
Wacht de loop van volgende week even af ander ga ik voor de zekerheid wel even bellen.

Dank je wel

Groetjes Anouska

Terug
Bovenaan