Even ei kwijt.. wie fleurt me op..

Hey...

Evi is altijd wel een pittig wijffie geweest maar nadat buisjes waren geplaatst, neusamandelen waren weggehaald ging het slapen stukken beter.
Maar nu, sinds een paar weken loop ik weer op mijn tandvlees...

Want Evi heeft midden in de nacht driftbuien en ook niet bepaald kleine buitjes...
Soms lijkt het wel alsof ik een  kater als huisdier  heb, want de schrammen van haar nagels staan in mijn gezicht...
Word er momenteel wel even beetje verdrietig  van, laatste 2 nachten waren in totaal gevuld met 5 uur slaap.. Ze is zo boos, zo kwaad, slaan en na een uur woede gaat het over in lekker met mij willen spelen ( ! ) maar absoluut niet slapen!

Soms ben ik bang dat ik een adhd-ertje heb..

Binnenkort zou ik vakantie hebben maar met een driftkikkertje in een huisje zitten, daar word ik ook niet ontspannen van..

Hmmm ben gewoon even sip...

Helpt dit?

Ik heb helaas geen tip ofzo voor je want ik denk dat je de logische dingen al geprobeert hebt (uit laten razen zonder aandacht te geven, overdag goed moe laten worden, of juist laten slapen om oververmoeidheid te voorkomen).
Kian is snachts ook vaak een uurtje wakker, maar die hoor je dan even zingen en kloppen en dan gaat ie na een uurtje weer slapen.
Heb je mensen in de buurt waar je Evi even heen kan brengen om een keer bij te slapen of even te relaxen? Overdag dan, want ik neem aan dat je Evi niet graag een driftbui laat hebben snachts bij een ander.
Wanneer werk je ook al weer? Want we zouden nog 's een date prikken ...
Sterkte meid!
Liefs Nelleke

Een dikke knuffel van mij en Lukas! HOpelijk fleurt dat je een beetje op. Geen tips of ideeen van deze kant maar wel iemand die met je meeleeft. Er zo in je eenjte voor staan is niet makkelijk en helemaal niet met zo weinig slaap!

Veel sterkte en laten we hopen dat het een periode is!

Annemieke

Hey Nelleke en Annemiek
Thanks..
Ga vanmiddag gewoon vrij nemen, beetje met niet-aanwezig geld strooien  dan voel ik me stukken beter haha..
Lief van jullie opfleurschrijfsel!
En Nelleke, keer op donderdag kan, rest ben ik aan het werk.
Liefs!!

Goed idee!! Lekker doen of je rijk bent!

Op donderdag werk ik altijd, dus lastig om dan af te spreken. Misschien anders een keer op een verlaten zondagmiddag of zo? ...

hè jammer, ik wilde me net inschrijven voor die donderdagse date... maar een zondag is ook leuk natuurlijk.

Darling toch. Je krijgt het aardig voor de kiezen. En jij slaat je er natuurlijk weer doorheen maar het is niet normaal hoor. Wat maakt Evi dan toch zo driftig...? Heb je het er met je ha over gehad? Wellicht eens snuffelen in he “alternatieve” circuit?

Ben je al aan de keuken begonnen (geeft ook onrust in huis)?

En wanneer heb je vakantie?

sterkte

Hey Daan,

Ben wel niet meer zo actief, maar lees wel mee. Meid ik heb met je te doen, ik weet helaas precies waar je het over hebt. De oplossing, die heb ik niet. Gelukkig zijn de driftbuien hier voornamelijk overdag en maar heel soms 's nachts.
Gisteravond om het tandenpoetsen, vanmorgen omdat ze kleren aan moest.

Ik denk dat onze meisjes gewoon een beetje rot in hun velletje zitten, want ze kan zo lief zijn. Maar ook ik heb vanmorgen tegen haar gezegt dat ik er heel verdrietig van wordt. Het ergste, ze roept om oma tijdens haar buien. Pfff....
 Ik merk dat Tess zich super snel ontwikkeld de laatste dagen, ze kan veel meer en probeerd ook heel veel. Praten gaat geweldig en steeds beter, ze komt nu ook met steeds meer moeilijke woorden. Tevens zitten de achterste kiezen te wringen, grote witte bobbels in haar onderkaak, dit zal ook niet helpen.

Maar ja wat heb jij hier aan... niet zo veel... alleen je bent niet alleen, of een beetje minder alleen. Gelukkig kan ik sinds een tijdje de zorg overdragen aan een ander, maar goed ze blijft mijn dochter.

Je hebt mijn mail en als je er een keertje uit wil of je wil je meisje even een paar uurtjes droppen om zelf bijvoorbeeld heerlijk te gaan winkelen in Den Bosch, Breda of waar dan ook... dan geef je maar een gil.

Dikke knuffel en ze is echt wel helemaal gek van haar mama hoor, ze kan gewoon haar gevoel nog niet zo goed uiten.

Liefs Nanda

Hey Nelleke, tuurlijk kan keer op zondagmiddag hoor, kijken we gewoon eventjes. Heb je mooie bus nog staan he ;)

Steph! Lief je reactie! Keuken verbouwing nu middenin! Eind volgende week alles beetje klaar als het goed is.. ;) En eventjes met uk bij kinderarts gelopen tijdje terug, ging beter.. is gewoon wijffie met ballen die er kennelijk vroeg bij is vwb ontwikkeling  met veel dingen... En afspreken gaan we zeker ook doen hoor! Leuk je kleine knapperd weer even te zien.

Ah, Nands, ja jij begrijpt mij als geen ander, jij hebt ook zo een klein pittig ding.. die waarschijnlijk alles ook al vrij vlot snapt.. gister zei iemand (die er kennelijk verstand van heeft) dat het kan duiden op hoge sensitiviteit of behoorlijke intelligentie van de kleine (haha dat laatste heeft ze niet van mij ;) ) achja, mensen zeggen zo veel..
Inderdaad, andere momenten kan ze gelukkig weer heel zoet zijn en kun je je haast niet voorstellen dat ze anders kan zijn.. Ook wij gaan keertje afspreken! Kunnen ook keertje samen naar Den Bosch of iets dergelijks.

Dikke kussen voor jullie allemaal!

Terug
Bovenaan