even enorm vedrietig

A

Anoniem

Guest
Helaas ook IUI 6 heeft niet zo mogen zijn. heb net op mijn weblog alles van me af geschreven want wat voelt dit KUT....zoooooo. Het hoofdstuk van de IUI is hiermee afgesloten en we gaan beginnen met een nieuw hoofdstuk......IVF.

Ik kan heeel veel schrijven maar ben ook helemaal leeg. 12 juni hebben we een evaluatie en gaan we kijken hoe alles eruit gaat zien.  Het weekend voor de evaluatie gaan we lekker een weekend weg!!! Lekker bijkomen van dit alles!!!! Hoop voor diegene die nog bezig zijn met IUI dat het mag gaan lukken!!! Geef de moed niet op mensen!
Ik sluit me aan bij de IVF-ers...............wat klinkt dat raar en onwerkelijk......

Veel liefs
Sjan

ps, kan me voorstellen dat je mijn verhaal zou willen lezen....dat mag hoor mijn weblog is babydroom.web-log.nl

Lieve Sjan,

Eigenlijk weet ik niet goed wat ik hier moet schrijven. Er zijn toch geen juiste woorden voor. Heb net je weblog gelezen, ik kan alleen maar zeggen dat ik met je meeleef.
Veel sterkte! En ook jij geen moed opgeven hoor!

Liefs Suusje

Hoi lieve Sjan,

Ik heb net even een berichtje op je weblog geplaatst. Ik begrijp precies hoe jij je voelt.

Heel veel sterkte meid en kop op.

Liefs

Nicole

Hoi Sjan,

Ook ik heb even je web-log gelezen.
Balen dat je IUI is mislukt en dat je nu met IVF moet beginnen. Ik had het zo gehoopt voor jullie!!! Hou je taai!!!

lfs, Kippie

Hoi Sjan,

Wat afschuwelijk... kan me zo goed voorstellen dat je je hoop gevestigd had op deze ronde. Ik hoop dat je de rust kunt vinden om er straks vol goede moed aan te beginnen, denk maar zo: met IVF heb je wel veel meer kans om zwanger te worden. Daar wil je nu waarschijnlijk nog helemaal niet aan denken, maar ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen met jullie!

Veel liefs, Saar

Lieve Sjan, wat een enorme teleurstelling weer voor je, ik krijg er helemaal kippevel van, ik had zo voor je gehoopt dat het spreekwoord "Lest Best" voor je op ging, maar helaas heeft het niet zo mogen zijn.

Meid, probeer weer kracht te krijgen en heerlijk te genieten van alle leuke dingen die er ook nog zijn. Ik moet altijd aan jou denken als ik verdrietig ben, want jij hebt in mijn dip een aantal weken geleden gezegd dat ik aan leuke dingen moet denken en dat helpt bij mij echt!

Ik blijf met je meeleven en proberen te steunen via dit forum of via je weblog, want we zijn er voor elkaar!

Dikke kus van Pleun

He Sjan,

Het is inderdaad ontzettend balen. Ik zit in het zelfd schuitje als jij. Moet volgende week komen voor een intake gesprek voor ivf, ook na iui behandelingen.

Probeer het positief te zien; de kans dat je bij iui zwanger raakt is klein, heel klein, nog kleiner als een 'gewoon' paar. De timing is ook heel belangrijk en bijna niet goed te doen vond ik. O.k. ivf is echt niet nix hoor, maar de kans op een kindje is wel een heeeel stuk groter! Dus misschien is dit wel een nieuw begin van een hele moeilijke maar misschien ook wel heel hoopvolle periode!

Houd vol, onze tijd komt!!!!

Liefs Anne

Terug
Bovenaan