Even er tussenuit geweest.......ik zou het iedereen aanbevelen!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden, het is weer even geleden, maar hier ben ik weer. We zijn afgelopen weekend teruggekomen uit Mexico en hebben echt een super vakantie achter de rug, heerlijk 10 dagen ons laten verwennen in een "te luxe" resort, maar echt heerlijk!

Echt, ik zou het iedereen aan kunnen bevelen, wij hebben voor de nieuwe meiden onder ons, inmiddels 6 IUI behandelingen achter de rug. Ik heb inmiddels de medicijnen in huis en waarschijnlijk word ik eind volgende week ongesteld en dan gaan we beginnen met IVF. Eerst 2 a 3 weken Syranell snuiven en daarna prikken met iets wat me even niet te binnen schiet.

Meiden allemaal heel veel succes!

En Inge, wat een super goed nieuws zeg, met één ei en dan zwanger worden, echt helemaal te gek, dit geeft ons allemaal zeker te weten super veel moed en kracht om door te gaan!

Knuffel, Pleun

hoi pleun,

lekker genoten van je vakantie hoor ik SUPERRRR.

ik wil je even   super veel geluk wensen met je ivf behandeling en hopelijk is er maar 1x behandelen nodig he .
heel veel geluk en ik duim voor je

veel leifs moekje

Hoi Pleun,

Lekker dat je zo'n heerlijke vakantie achter de rug hebt. Ik wil je heel veel succes wensen met de IVF-behandeling. Ik ben inmiddels ook begonnen met mijn eerste IVF-poging. Alleen moet ik drie maanden Lucrin spuiten om, 15 december heb ik mijn uitgangsecho en dan gaan we eieren "broeden". Ik hoop voor ons allebei en antuurlijk ook alle andere meiden die in hetzelfde schuitje zitten dat de eerste poging raak is. Zie je er tegenop?

Groetjes Ibbeltje

Heerlijk dat jullie zo verwend zijn. Nu weer met frisse moed er tegen aan!
Wij gaan volgende week een week-end naar centre-parcs. Zo'n kinderrijke omgeving moet vast heel stimulerend werken op mijn eitjes!! Het is nog mijn vruchtbare periode ook, dus het kan haast niet mis gaan, toch? (Ik probeer gewoon optimistisch te blijven!!)

Liefs, Mendy

Hoi Pleun,
Heerlijk dat het zo goed is gegaan en jullie lekker onbezorgd konden genieten.
Veel gezien en gedaan verder?
Succes verder hoor!!!

lekker zo'n vakantie!!!!!! hopen dat je er lang wat aan hebt!! kus

Terug
Bovenaan