even er tussenuit

Hoi meiden,

Ik ga morgen op vakantie! Eindelijk. Ben er erg aan toe.
Zaterdag ben ik ongi geworden. Shit. Ik had zoveel "gekke" kwalen. Alles wat maar een beetje een zwangerschapskwaal is, heb ik voorbij zien komen. Dus had goede hoop. Maar niet dus.
Ik ben er de afgelopen twee weken zo erg mee bezig geweest, dat ik er bijna gek van geworden ben. Ik was helemaal op vrijdag! Zo moe. Gewoon omdat ik er dan helemaal inzit.

Dus nu op vakantie en de bekende kunst van "het loslaten". Voor mij even 3 weken geen forum (dat wordt afkicken), temperaturen, tellen en rekenen. Gewoon maar zien waar het schip strandt en hopen dat wij ook ooit zo lucky zijn dat het raak is.

Ik hoop dat wij onze tent op vruchtbare bodem op zullen slaan (heb mijn ei in de vakantie!).

Meiden, allemaal veel sterkte en succes en tot over een week of 3!

Suus, we gaan naar jou getipte camping in Toscane!!!! Ik laat je weten hoe het bevallen is.

Veel liefs,
Anne

Hee lieve Anne,

Wat een heerlijk vooruitzicht, morgen lekker naar Italy rijden!!
Heb je dik verdiend als ik dit zo lees. Je had de red devils toch weer op visite, balen meis...en dan ook nog gepaard met allerlei misleidende kwalen. Mother Nature blijft maar klieren, de trut!
Maar....in Italie gaat er een heerlijke andere wereld voor je open, namelijk die van Chianti's met verse olijven en ciabatta voor de tent met een kaarsje erbij, terwijl in de zwoele temperaturen de vuurvliegjes gezellig voorbij komen!!!

Wat gaaf meid dat je naar Barco Reale gaat!! Echt een supercamping. Ik hoop dat ie jullie bevalt. Nog een tip; je kunt in het winkeltje iedere dag voor 11:00 uur (meen ik) vers vlees of vis voor de BBQ bestellen en dan kun je dat om 17:00 uur ophalen. PERFECT!
Bij het zwembad heb je cappo di banjo nodig, maar daar kom je vanzelf achter :)
Die grond is daar supervruchtbaar meissie, ik hoop en duim voor jullie dat jullie een bambini mee terug nemen.
Geniet er flink van, je hebt het DIK verdiend!! Zal je missen maar dan heb je strakjes ook weer extra veel te vertellen.

Veeeel plezier!!
Dikke knuf, Suus

Hoi Anne,
Heeeeeeel veeeeel plezier en ga lekker genieten in je vakantie, hopelijk kun je het een beetje loslaten en kom je inderdaad op super vruchtbare grond terecht!!!! GENIETEN maar,
groetjes pluk!

Terug
Bovenaan