even flink in de stress...........

Gisteren wakker geworden met flinke pijn in mijn buik. Meende ook nog vochtverlies te hebben. AAAAAAAHHHHHHHH wat een stress kan een mens zichzelf aandoen. en dan de twijfel moet ik wel bellen of is het niks en val ik ze dan lastig. Heb er tm een uur of drie mee rond gelopen. Uiteindelijk dan toch maar gebeld, ja ik zit nu eenmaal niet voor niks bij een gynaecoloog (zei mijn moeder wijs). Daar aangekomen helemaal binnenste buiten gekeerd, maar er was niks te vinden.
Die twee waren nog vrolijk aan het rond dartelen en de hartjes klonken goed. het vruchtwater zag er goed uit en ze konden eigenlijk niks vinden. (gelukkig).
Ze denken dat de pijn voortkomt uit de banden en daar zal ik nu voor naar mensediecktherapie.
Wat een opluchting toe we daar wegreden.
Morgen voor de 20 weken echo, hopelijk laten ze zich goed bewonderen. Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Tamara

Hoi,

Ik heb het ook gehad een paar weken terug.
Liep gewoon krom van de pijn en herkende het ook niet van de twee eerdere zwangerschappen.
Verloskundige is langs gekomen. Een geiriteerde baarnmoeder. Kon komen door een onderliggende infectie oid.

Nu heb ik vrijdag bij de gyn een echo gehad en blijk ik vermoedeijk een vleesboompje te hebben...Dit kan die pijn veroorzaken, maar is niet ernstig...

Terug
Bovenaan