Even frustratie kwijt...voordat het mooie weer losbarst :-)

Hoi allemaal,

weten jullie nog een tijdje geleden de topic van iemand van wie haar schoonmoeder zomaar een fruithapje had gegeven zonder toestemming. Ik zei nog tegen mijn man dat wij dan zulke fijne ouders hebben die dat echt niet zouden doen.....nee die niet inderdaad......was even mijn uiterst slechte KDV vergeten!!!!

Kom ik gister mijn zoon ophalen en je raad het al meneer had fijn een fruithapje gekregen!!!!!!! Hij is nog geen 3,5 maand oud........ja, zedachten ergens gelezen te hebben dat hij dat wel mocht......

Jullie begrijpen na dit zoveelste incident dat wij dit KDV hebben opgezegd en ik lekker tot zijn eerste jaar thuis blijf en wacht totdat er plek is
op het KDV wat altijd al onze eerste voorkeur had maar nog steeds geen plek heeft. Jullie begrijpen dat mijn baas hier ook niet blij mee is, maar mijn kind bij (inmiddels al 10 verschillende) leidsters in nog geen 3 weken achter te laten, waarbij ze hem vrijwel geen aandacht geven en maar wat aanklooien,hij vrijwel niet slaapt en zelfs al eenkennige
trekjes krijgt als hij bij mijnouders of schoonouders op schoot zit (hij blijft mijn man en mij in de gaten houden, en zodra wij uit vizier zijn, dan is het brullen.) Nee.

Zo even mijn frustratie eruit! Overigens was dit geen goedkoop KDV, en is een erkend KDV...

Gr
Sandra

hm..nee,dat klinkt echt niet goed.ik ben zelf leidster op een kdv,maar wij werken uitdrukkelijk aan de hand van kindgegevens en op elke groep is minstens 1 vaste leidster die 4 dagen werkt en zo dus ook de kindjes door en door kent en andersom.
jammer dat er geen geschikte opvangplek voor je kindje beschikbaar is momenteel.jammer van je werk,maar je kind gaat voor.
groetjes karin

Hoi Sandra,

Wat goed van je dat je gelijk door hebt gepakt en hem er af hebt gehaald! Misschien voor je werk niet leuk/handig, maar je kind staat op 1 toch!?
Hoop dat je snel bij het andere KDV terecht kan. Echt niet normaal hoe ze daar met je zoontje zijn omgegaan....

Succes ermee!

Lekker he als je zo op een kdv verblijf kan vertrouwen. NOT!!!
Denk je er goed aan gedaan te hebben.
Nou petje af voor je dat je je kind eraf gehaald hebt en nu zelf voor hem zorgt.
Hoe heb je dat dan geregeld met je baas? onbetaald verlof ofzo?
Nou ja hoe dan ook. Goed gedaan

groetjes DIana

jemig wat een slecht kdv!!!

Je hebt de juiste beslissing genomen. Als het echt heel ingewikkeld wordt is het misschien een idee om uit te kijken naar een geschikte gastouder? Wij hebben er een die meerdere kinderen opvangt, gezelllig, vertrouwd, niet te druk, heel flexibel. Deze gastouder werd ond notabene   aangeraden door de leidsters van het kinderdagverblijf waar we eerst hadden gekeken. Die brachten hun eigen kinderen ook naar die gastouder. We zijn tevreden maar hebben het dan ook echt enorm getroffen. Misschien is zoiets ook wat voor jullie? En anders blijf je  lekker zelf thuis.

Dank voor jullie lieve reacties!!

Ik twijfelde al erg mbt mijn baan, het is een meer dan full-time baan, en we dachten eerst een oplossing te vinden dat we ieder 4 dagen gingen werken. Nu vind ik dit nog best veel. Ik werk bij een vrij grote organisatie, dus vervanging is redelijk snel te regelen (ben teamleider van  10 personen, zit in de advertentiemarkt). Ons verkoopjaar start/eindigd half september, dus ik werk parttime door tot 14 sept om alles netjes af te ronden, en voorlopig heb ik mijn moeder gecharterd om op te passen, 50/50 bij mijn ouders en bij ons thuis. Is niet ideaal omdat mijn ouders 100km verderop wonen, maar beter dan het KDV. En gelukkig kunnen we het financieel ook maken als ik een jaar oid eruit ben. (Soms zijn dingen echt voorbestemd, we wonen namelijk in een hele leuke nieuwbouwwijk in het midden van het land, een half jaar gelden kwamen er vrijstaande huizen in de verkoop die wij graag wilde kopen, we zijn toen uitgeloot waar we best van baalden, maar als we wel ingeloot waren had ik mijn baan nooit op kunnen zeggen.)

Een gastouder lijkt me ook wel een idee om naar uit te kijken. Zo zie je maar zodra je kleine er is zie je de dingen heel anders.

Wat een vreselijk slecht KDV!!!!!
Ik ben erg tevreden met ons huidige KDV, maar die doen ook echt bijna alles zoals wij het thuis ook doen. Christian ziet dus al maanden fruithapjes aan zich voorbij gaan, omdat wij dat nog niet geven.
Ik kan me voorstellen dat je meteen weg wilde daar! Ik begrijp uit je verhaal dat dit de druppel was, bij ook andere vervelende dingen.
Fijn dat jullie de financiele ruimte hebben om een jaar eruit te gaan. En met dat huis, mijn schoonmoeder zou zeggen: alles gebeurd met een reden, het heeft gewoon niet zo moeten zijn. En nu weet jij waarom

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan