Even geen hoop meer...

Hoi allemaal,

Fijn dat er eindelijk een forum is voor 'ons',wij die al lang bezig zijn zonder succes.Gisteren ongesteld geworden na m'n negende Clomidkuur.Alles klopte deze maand ik heb m'n eisprong duidelijk gevoeld,dus ik weet zeker dat er genoeg zaadjes aanwezig waren.Als het deze keer was gelukt dan was ik dezelfde dag uitgerekend als bij mijn zoon.30 januari.Verder ben ik in 10 weken tijd 13 kilo afgevallen maar zelfs dat heeft niet geholpen.We hebben alle onderzoeken al gehad en die wijzen uit dat er buiten mijn PCOS om niets met ons aan de hand is.Goed zaad,goede doorgankelijke eileiders enzovoorts.FRUSTREREND!!
Nou ja ik weet nu even niet wat ik moet doen,volgens mij wilde de gynaecoloog geen Clomid meer voorschrijven maar verder dokteren willen wijzelf weer niet.
Ik ben heel erg dankbaar dat ik het al een keer heb meegemaakt maar dat het een tweede keer niet wil lukken vind ik toch wel heel moeilijk............
Ik ben begin December 2001 met de pil gestopt en zo onderhand ben ik bang dat ik zal moeten accepteren dat we geen tweede kindje zullen krijgen..........

Hoi Amber,

Jeetje, wat ontzettend rot voor julie joh! Ik kan mij voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten, jullie zijn al zo lang aan het proberen!! Probeer positief te blijven en ik hoop dat jullie wens voor een tweede kindje snel in vervulling zal gaan!!

Liefs moi xxxx

Ik voel helemaal met je mee, bij ons precies het zelfde de tweede komt ook maar niet toch geef ik de hoop niet op als er niets aan de hand is moet het toch een keer lukken!!! Als ik deze mnd ongi word gaan we volg. mnd met een injectie-pen beginnen waar hormonen in zitten -GONAL-f - dit is een vrij nieuwe methode en volgens onze gyn. veel effectiever dan clomid (wij beginnen dus daarom ook hiermee en niet met clomid, misschien een ideetje voor jullie??) Het staat ook op internet www.fertimagazine.nl misschien heb je er wat aan ??
Succes met alles Groetjes Pluk

Terug
Bovenaan