A
Anoniem
Guest
Dacht ik zeker te weten dat ik weer een vaste cyclus heb, is het na 3 dagen alweer over!!! Ben afgelopen zaterdag heel licht ongesteld geworden, zo weinig dat ik gewoon een inlegkruisje kon gebruiken, zondag was het iets meer en maandag weer bijna niks. Gisterenochtend nog een heel klein beetje en vanaf de middag tot aan nu niks. Nu heb ik de laatste tijd wel een rare cyclus gehad. het begon bij mij met 3 á 4 lichte dagen en dan werd ik nog eens 4 á 5 dagen zwaar ongi.
Mijn laatste ongi was op 19-1 (heel licht) en op de 25-1 werd ik goed ongi. Vanaf de lichte ongi genomen heb ik een cyclus van 24 dagen, maar vanaf de zware maar 20 dagen. Ik heb altijs een korte cyclus gehad, dus dat is wel normaal voor mij maar ik vind dit nu wl wer erg raar. Wel hebben we goed geklust op mijn vruchtbare dagen. Wie weet is het wel de innesteling!! Ik ga er maar vanuit dat ik nog goed ongi ga worden, maar hoop het niet haha! ga zaterdag naar een concert en dinsdag een dagje sauna, dus hoop dan niet ongi te zijn!
Pffff, het is een heel verhaal geworden, hopelijk snappen jullie het nog hihi!
Groetjes!!
Mijn laatste ongi was op 19-1 (heel licht) en op de 25-1 werd ik goed ongi. Vanaf de lichte ongi genomen heb ik een cyclus van 24 dagen, maar vanaf de zware maar 20 dagen. Ik heb altijs een korte cyclus gehad, dus dat is wel normaal voor mij maar ik vind dit nu wl wer erg raar. Wel hebben we goed geklust op mijn vruchtbare dagen. Wie weet is het wel de innesteling!! Ik ga er maar vanuit dat ik nog goed ongi ga worden, maar hoop het niet haha! ga zaterdag naar een concert en dinsdag een dagje sauna, dus hoop dan niet ongi te zijn!
Pffff, het is een heel verhaal geworden, hopelijk snappen jullie het nog hihi!
Groetjes!!