A
Anoniem
Guest
Begrijp me niet verkeerd, ben ontzettend gek met onze kleine man, maar vandaag is een dag dat ik even geen mama zou willen zijn. Gewoon net als vroeger lekker met vriendinnen de stad in, witte wijntjes drinken op het terras,kletsen, mannen bekijken, je strakke spijkerbroek met gaaf shirtje weer aankunnen. 's avonds gezellig bbq met een paar vrienden, en daarna lekker stappen. Gewoon omdat het zo mooi weer is. Maar mijn man werkt de hele dag, kan wel laat worden, ga voor zoiets geen oppas regelen (zeg oma, wil je oppassen, mama wil op het terras aan de wijn....) Dus helaas, mama zit gewoon lekker in de achtertuin, eet straks maar een bordje spaghetti, en maakt t zelf met haar kleine man gezellig. Ook leuk!
Hebben jullie dit gevoel ook wel eens gehad? 't is voor mij de eerste keer, en voelde me er eerst heel schuldig over. Maar bedacht me daarna dat je b.v. ook wel eens geen zin hebt in een dagje werken oid, omdat je gewoon even lekker niks wil!!!!
Groetjes, mama van Gijs
Hebben jullie dit gevoel ook wel eens gehad? 't is voor mij de eerste keer, en voelde me er eerst heel schuldig over. Maar bedacht me daarna dat je b.v. ook wel eens geen zin hebt in een dagje werken oid, omdat je gewoon even lekker niks wil!!!!
Groetjes, mama van Gijs