even gehad

Bah, heb het even gehad hier. Vanochtend was Martijn erg dwars en zo. Kon hem niet boeien of hij te laat kwam op school enz... Pff ben even goed boos geworden.
Hoop dat het zometeen beter gaat. Misschien gewoon tijd voor vakantie.....
Ga na schooltijd met hem wel lekker een kerststukje maken. Of iets anders leuks doen....
Even positieve aandacht geven...
Gr Marianne

Oh heerlijk hé van die dagen!!!!!
Hier is ons mannetje soms ook erg baldadig, opstandig en dwars. Pffffff!!!!! Dat vreet dan wel energie van je.
Yordi zit al een poosje heerlijk in die peuterpubertijd. Ik heb dus ook regelmatig dat ik het even helemaal gehad heb. Ben op die dagen echt blij als hij op bed ligt, of als me man weer thuis is.
Straks indd lekker even wat leuks met je mannetje doen, ga ik vanmiddag na zijn slaapje ook doen.
Succes ermee.

Liefs marielle

Hoi,

Vreselijk van die dagen!!Fleur is nu 2,5,en alles is,ikke ikke ikke,ze wil werkelijk waar alles zelf doen,en ojee als mevrouw haar zin dan niet krijgt..
Maar goed,het hoort erbij zeggen ze dan!!Pfffff...

Groetjes Elma

Ook ik kan af en toe wel janken.
Jamey, onze oudste is gehandicapt. Hij vreet energie van ons. Yentl is net 5 en een echte kleuter en Quinn is 3 en een echte peuter. Dan is de decembermaand ook nog eens de maand waarin Xiano* is overleden vorig jaar op eerste kerstdag dus het gaat allemaal een beetje dubbelop. En natuurlijk ligt het ook een beetje aan mezelf. Door de hormonen is ook mijn lontje een beetje aan de korte kant.

Liefs Petra

Ja balen zijn dat van die dagen, hier kunnen de meiden soms ook echt het bloed onder mijn nagels vandaan halen, gelukkig is de oudste overdag naar school en dan heb ik geen kind aan de jongste, nu 3. Maar vaak zodra ze met zijn tweeen zijn pffff

Gelukkig zijn er ook wel tijden bij dat ze super lief spelen samen, dan prijs ik ze echt

Terug
Bovenaan