even grappig!! gendermaker

Kent iemand die test? Het is een geslachtsbepalings test met urine. vanuit amerika overgewaaid. ze beloven 90% betrouwbaarheid en de test is uit te voeren vanaf 6 weken.
een drup urine en het venster wordt roze of roze/paars voor een meisje en blauw of blauw/paars voor een jongetje

Ik dacht laat ik het eens doen voor de gein.
Bij mij werd het roze dus een meisje volgens deze test. ik ben heel benieuwd. nog 12 weken tot de 20 weken echo .. we zullen het zien.
zou wel grappig zijn na 2 jongens..
Volgens de chinese geslachtskalender wordt het een meisje en volgens de zouttest een jongetje

ik ga natuurlijk nog niet meteen alles wat roze is inkopen....

Ben erg benieuwd of het klopt.

Bij mijn zoon zou ik volgrns de chinesekalander een meisje krijgen maar mijn gevoel zei een jongen.
En nu zegt de kalander jongen en mijn gevoel een meisje.

Ben wel erg benieuwd de pole is volgens mij al gemaakt bij de tantes en ooms haha

Chinese kalender zegt hier een jongen en zal zelf wel graag een meisje willen. Voel me ook anders, maar misschien is dat wel gewoon het gevolg van de vader van de gedachte :pppppppppppp

Maar wel grappig om eens te proberen. als we dat nou allemaal doen, kunnen we testen of de betrouwbaarheid een beetje klopt ;-)

Heb eens gegoogled maar jeetje 35euro voor z'n test dat is niet niks..
Als ik echt niet kan wachten laat ik wel een geslachts echo doen met 16weken dan heb je iets meer zekerheid dan met die test

Terug
Bovenaan