Even hardop denken.....

Heb 't op het moment erg zwaar. Afgelopen week een gesprek gehad over IVF. Alle hormonen, spuiten en pillen werden opgesomd. Ik moet terug aan de pil, 2 spuiten per dag, 20 dagen lang vaginaal pilletjes inbrengen.... Mijn hoofd tolt!!! Ineens bekruipt me dat gevoel, of we dit wel moeten doorzetten. Het is dan echt niet meer; hoera, we krijgen een kindje. Zo officieel allemaal ineens. Heb wel echt vertrouwen in IVF. Ach....Ik moet het gewoon allemaal even op een rijtje zetten en het maar gewoon over me heen laten komen. Ben nu gewoon even uit balans.....

M'n manneke pakte me vanochtend vast en vertelde dat hij me morgen meeneemt shoppen in Amsterdam.... Hoe lief! We gaan helemaal voor mij, kan ik even alles eruit shoppen ;)

Zo. Heb het weer even voor een gedeelte van me af geschreven. Fijn.

Succes meiden!

Liefs xx

Hai star,

Begrijp dat al deze info heel veel met je doet, het is ook niet niks allemaal.....
Wat lief van je man! Even lekker er op uit en lekker shoppen, héérlijk toch? Tijd voor jezelf en tijd samen met je man....even tot rust komen en wie weet wordt het allemaal een stukje duidelijker en is je gevoel straks weer helemaal in balans!

Kom op hé?!! Sterkte enne....veel shopplezier! ;-)

Liefs Lynn.

Het is zeker niet niks wat jullie, en vooral jou!, te wachten staat. Ik kan wel zeggen, je weet waar je het voor doet, maar dat heb je waarschijnlijk al vaak gehoord.
Kan alleen maar zeggen dat ik in mijn omgeving aardig wat ivfkindjes rond heb lopen en er in mijn omgeving geen mensen zijn die na een of meerdere pogingen niet zwanger zijn geworden! Misschien dat dat je wat zekerder maakt in je beslissing om wel of niet door te gaan?

Laat alles even bezinken, denk er rustig over na. Misschien dat je er morgen wat positiever tegenover staat.
Wat jullie ook besluiten, zorg dat je er 100% achter staat, want dat het ivf traject zwaar is, staat vast!

Veel plezier morgen!

Succes meid,
Liefs Daisy

Hoi Star, goed dat je even je zinnen gaat verzetten. Ik wilde even zeggen dat het IVF traject best pittig is, maar zeker de moeite waard. Of het lukt kan natuurlijk niemand zeggen, maar je kansen zijn best goed over het algemeen. Wij hebben een zoon gekregen na IVF en dat was zeer zeker wél "hoera, ik krijg een kindje!". Misschien zelfs nog wel meer dan van mensen bij wie het gewoon lukt.
Succes!
Esk (mama van Thomas (na IVF) en Joris (spontaan) ).

Hey Star,

ik zag ook als een berg op tegen ICSI, maar tis me uiteindelijk zooooo meegevallen, tuurlijk is t 2 weken een aanslag op je leven, je kan je rot voelen door de hormonen, punctie kan pijnlijk zijn (bij mij niet gelukkig), maar kijk naar mij, niet meer verwacht en toch "zomaar ineens" zwanger van ICSI 2...morgen alweer 20 weken!!

Ik heb voor mezelf toen ik startte een briefje gemaakt wat er allemaal moest gebeuren in welke volgorde en dat heeft me enorm geholpen, 2e keer niet eens nodig gehad..

Echt meid, als jouw gevoel er goed bij is, doen!!

Succes,

gr Yosha

Star lieve lieve star!

Het is allemaal niet niks meiss waar je mee van start gaat. Logisch dat het benauwt! Doe het op je eigen tempo! Zet hem op en weet dat ik aan je denk!!

Liefs!!

Hee

Het lijkt me een zwaar traject (heb er geen ervaring mee ) maar ik zou zeggen bijt even door de zure appel heen .....

Je bent nu zover ....

Doe lekker rustig aan verder en laat je lekker verwennen en laat het hele gebeuren over je heen komen en denk aan het eindstation !!!

Hele dikke knuffel en heel veel succes !

Wat een lieve reacties. Dank, dank!

Inmiddels sta ik weer met beide benen op de grond. Heb het goed laten bezinken en een plekje gegeven. We gaan er samen voor!! Ik hoor zoveel succesverhalen en ik weet dat het geen garantie is, maar ben weer helemaal positief en vol vertrouwen!
Nu alleen nog wachten op de rode duivels en dan beginnen we aan weer een nieuw hoofdstuk.....

Dikke knuffel voor jullie allemaal terug!

Terug
Bovenaan