even hart luchten

Hoi mijn man komt net thuis van een voetbal wedstrijd en zegt dat er een vriend van ons (en hij gaat met mijn nicht)dat die 7 weken zwanger is, maar hun hebben gezegt wij willen graag een 2 de kindje boem 4 weken later zwanger. en dan durven ze nog te zeggen ik wil geen meisje maar een knul.aaaaaccccchhhhhhhhh. want een meisje is niet leuk.dus er werd nogal logische raar gereageerd naar hem en toen er gezegt werd en als het nu een meisje word wat dan zegt die l.. dan zal ik toch minder van haar houden. nou ik schoot uit me panty natuurlijk.jammer dat ik er niet bij was want dan waren er andere dingen gebeurd.En van boosheid begon ik te janken natuurijk erg emotioneel de laatste tijd.zou je zo iemand niet.en dat is familie, en terwijl hun weten dat wij al 20 mnd bezig zijn.sorry maar moest het even kwijt.
bedankt voor een luisterd oor.
liefs winnie

Hoi Winnie,

Ik weet precies waar je het over hebt. Ik had het wat dat betreft vandaag ook even heel zwaar (zie hierboven). Onze tijd komt echt wel, meis. Daar moeten we gewoon in blijven geloven. Ook al is dat soms moeilijk. En er zijn altijd mensen die als een kip zonder kop dingen roepen waar ze een ander dan ongelooflijk mee kwetsen zonder dat ze daar bij stil staan.

Liefs Claudine

Hoi hoi Winnie,ach wat zijn dat een ontzettend domme mensen he,laat ze toch gewoon maar dom zijn joh,ik denk altijd maar zo,op een dag hebben zij iets en komen ze ook zulke mensen tegen en piepen ze wel anders!
Liefs

Hoi Meis, ik herken het hoor ik heb rondom me heen ook een aantal mensen die zwanger zijn en daar soms erg negatief over kunnen doen (grrrrrr). Een ervan weet zelfs dat we al lange tijd bezig zijn. Ik denk maar zo die mensen zijn gewoon lomp. Maar soms kwetst het je wel enorm en moet ik net als jou mezelf echt inhouden.

Liefs Molly.

Het is echt ongelovelijk hoe arrogant mensen kunne zijn. Die weten echt niet wat er om hun heen gebeurt. Zo arrogant om te zeggen dat je geen meisje wilt!!!! Je mag dankbaar zijn dat je zo (makkelijk) zwanger wordt! Echt gruwelijk zulke mensen. Ik kan me voorstellen dat je ze aan had willen vliegen als je erbij was geweest. Hoezo minder houden van een meisje??? Echt niet te geloven. Laat iemand zwanger worden die het wel kan waarderen en onvoorwaardelijk van het kindje zal houden. Er zijn er genoeg op dit forum.
Zo dat ben ik kwijt!

ik vind t ook ongelooflijk dat er zulke mensen zijn, en ik word er ook altijd heel verdrietig van. ik krijg t niet voor elkaar om me er niet door te laten raken... deze mensen kunnen zich blijkbaar niet genoeg inleven in een ander of zijn er te lui voor, denken niet verder dan hun neus lang is of hebben er geen talent voor. maar waarom moet een ander daar de dupe van zijn? ik probeer er niet te lang bij stil te staan maar t is wel moeilijk... liefs, lis

Terug
Bovenaan