even hartje luchten...

Onze zoon van bijna  8,5 maanden loopt al achter een kar, staat los, loopt trap, heeft 6 tanden, brabbeld verhalen en is net een papagaai... Weet inmiddels wat nee betekend en kan je behoorlijk uittesten!
Help, is dit mijn kind? Ik zie hem als een peuter/kleuter... gaat zo snel en is ook zoooooooooooooooooo vermoeiend, is gewoon af en toe heel heel erg zwaar!

X
 
Hoi,

Ik begrijp wat je bedoelt ik heb toevallig ook een stukje hierop gezet vlak voor jou

Mijn dochter was ook zo snel die zat met 4 maanden kroop met 5 maanden en stond in de box met 6 maanden en vlak daarna liep ze langs de bank enz. Met 9,5 maand rond de kerst liep ze los en nu loop ze bij wijze van spreken hard en ze is ook zo sterk en doet alles wat haar broer doet en inderdaad ik zie haar ook niet als baby daar is ze veel te bijdehand en te vlug voor ik word ook wel eens effe gek maar ja al die periodes gaan over want bijvoorbeeld het plantje op tafel kan ik al lang weer laten staan omdat ze dat allang ontdekt heeft terwijl andere daar nog misschien niet eens naar gekeken hebben.

Nou succes met je kleine bijdehandje en vooral maar genieten he als het al zo hard gaat


Groetjes suzan
 
hoi,

pff ik weet precies wat je bedoelt...mijn zoontje liep ook al helemaal met 10 maanden en doet ook alles zo snel. Hij is nu 3,5 en als ik hem vergelijk met andere kinderen loopt ie vaak zo voor. Hij wil gewoon alles ontdekken. Als van baby af aan. Nu ben ik 6 weken geleden bevallen van nog een zoontje en zelfs daaraan merk ik nu al hetzelfde. Die wil ook niet meer liggen en is al heel sterk in zijn nek.
En het is vermoeiend als je kind al voor zijn 1e loopt zeiden ze op het cb ook al. Dit omdat   je de hele dag moet opletten. Ik vond het zelf een rotperiode bij de eerste. En heb er ook niet echt van genoten. Nu ik weet hoe snel alles gaat probeer ik er van de tweede meer van te genieten. En 1 ding heb ik zeker geleerd: laat de boel de boel en geniet van je kind. Jammer als je huis een zooitje is dat komt dan wel een andere keer.
nou succes ermee en bedenk elke fase is zo weet voorbij en dan komt er wel weer wat anders
groetjes
sandra mama van wesly 3,5 jaar en jeffrey 6 weken
 
Terug
Bovenaan