even heel wat anders(borsten vraagje)

hee dames

ja aangezien we toch veel met elkaar delen:p:p zet ik mijn vraag maar ffies hier neer!!

zijn er toevallig mensen hier met borstvergroting????

ik zelf ga dit namelijk doen na de bevalling alleen ben nu druk aant speuren na ervaringen/reacties

en waar er zijn zoveel goede klinieken zowel in nederland als belgie

wie ow wie kan me helpen

liefs

Hoi!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt een antwoord op je vraag hebt, alleen een kleine opmerking. Je lichaam (en je borsten dus ook) hebben wel wat tijd nodig om te herstellen na de bevalling. 9 maanden op, 9 maanden af, je kent het wel.

Bij veel vrouwen zijn de borsten anders na de bevalling, bij sommigen blijven ze uiteindelijk zelfs groter dan ze voorheen waren.  Mijn advies zou zijn om te wachten tot jullie kinderwens geheel vervuld is en dan te bekijken na +/- een jaar hoe je borsten er aan toe zijn.

Zijn er anders geen forums te vinden over plastische chirurgie met ervaringen? Wellicht dat mensen daar een goede kliniek vinden? Of anders via je huisarts / ziekenhuis?

Groetjes, Marisa

Stond vandaag een artikel in Trouw over prive-klinieken. Daar stonden ook wat tips in over hoe je een goede kliniek kunt vinden.
Eén van de tips was inderdaad om je huisarts te raadplegen. Daarnaast is er blijkbaar inmiddels ook een soort van keurmerk voor klinieken. De Inspectie voor de Volksgezondheid (IVG) werd hierbij ook genoemd. Misschien dat je op hun site meer kunt vinden?

Enne, ik hoor inderdaad van meer mensen dat je borsten na een zwangerschap nooit meer de oude worden, dus ik zou ook even afwachten... Misschien dat moeder natuur je een hoop geld bespaart?

hoi hoi dames

tnx voor jullie reacties:)

mn besluut staat kwa borstvergroting staat echt vast ik wil dit al een aantal jaren maar deed dit niet omdat ik idd eerst mn kindjes wilde ik heb een kleine maat en geen mooie vorm dit was al voor de zwangerschap tis niet zo dat ik ze hierdoor wil laten vergroten
meestal groeien ze bij een zwangerschap wel idd maar ook dat geluk heb ik niet mee gekregen hahaha
t geeft je gewoon een veel vrouwelijker gevoel denk ik en heb al veel met dames gepraat erover en ook zeer mooie resultaten gezien dus allemaal positief

bedankt voor je info over de igz heb gelijk een mail naar hun gedaan en ook naar mn zorgverzekeraar

tnx meiden

liefs

Hoi!
Ik heb zelf geen borstvergroting laten doen, maar mijn zus wel. Zij is naar een ziekenhuis in Belgie gegaan, dit omdat zij erg goed zijn én omdat het daar veel geld scheelde toen. Ik weet niet meer precies waar maar volgens mij niet zo heel ver over de grens. Ik kan het evt. even navragen?
Groetjes

quote: Eva B reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-06-2009 16:20:58'));

Hoi!
Ik heb zelf geen borstvergroting laten doen, maar mijn zus wel. Zij is naar een ziekenhuis in Belgie gegaan, dit omdat zij erg goed zijn én omdat het daar veel geld scheelde toen. Ik weet niet meer precies waar maar volgens mij niet zo heel ver over de grens. Ik kan het evt. even navragen?
Groetjes

ja als je dit wilt doen heel graag
en hoe waren haar ervaringen enzo ze mag me ook ff mailen

wonderwondergirl@hotmail.com

Ik heb het even voor je nagevraagd. Mijn zus heeft de borstvergroting laten doen in het ziekenhuis van Tongeren, het AZ Vesalius. Ze is geopereerd door Dr. D'Hondt.
Ze is heel tevreden over hoe ze is geholpen daar. Ze heeft een goede nazorg gehad. Nadeel is dat je dus wel terug moet naar Tongeren voor nacontrole (1x) maar wij hebben er toen gewoon een dagje Antwerpen achteraan geplakt. En het scheelde inderdaad ook qua geld, ze wist niet precies hoeveel maar was een flink bedrag in ieder geval.
Hoop dat je hier wat mee kunt.

Groetjes Eva

ik heb mijn borsten 2 jr geleden laten vergroten (had voor de zwangerschap 70A en 1,5jr naar na de zwangerschap 70AA), ik heb wel 2 jaar gewacht (na de bevalling) aangezien je lichaam en je borsten behoorlijk veranderen.

ik ben er tot nu toe erg tevreden mee en draag nu maat 75 B of 80 C. ik heb het laten doen in vlijmen. op zich wel tevreden met de zorg, maar ik vond een dagopname met 1 nacht wel weinig.

denk er niet te licht over en doe het niet te snel na je laatste bevalling, het is een zware operatie. je bent sowieso 2 weken uit de running, niet autorijden, geen kids dragen etc.

kijk ook eens op www.borstenforum.nl en lees de ervaringen.

Terug
Bovenaan