Even heel wat anders, maar super leuk!

A

Anoniem

Guest
Een aantal jaar terug heb ik een pleegbroertje gehad, toen ik nog thuis woonde. Door allerlei fouten van jeugdzorg is hij weer bij zijn eigen moeder geplaatst tegen allerlei tekenen in. Hij mocht van zijn moeder absoluut geen contact met ons hebben. (zij is/was oa psychotisch, nam geen medicatie in of vergat dit vaak en was erg paranoïde.)
Hij wordt komende woensdag via de rechtbank definitief uit huis geplaatst, bij zijn opa en oma. Hij heeft vorige week contact met ons opgenomen en komt na de rechtszaak op visite bij mijn ouders, met zijn opa en oma. Super om hem weer terug te zien! Hij heeft ons meteen toegevoegd op facebook. Dat kan allemaal, want hij woont niet meer bij zijn moeder en haar vriend. Lijkt me echt super om hem weer te zien, wat was hij een leuk ventje!!

Echt weer iets om naar uit te kijken!

Liefs Daisy

Fijn, ook eens lekker iets om naar uit te kijken.
Wat kan het toch raar lopen he, als ik je verhaal lees. Maar gelukkig voor het jongetje is het voorbij nu en mag hij omgaan met wie hij wil.

Wenser

Ja super he? Hij is nu 13 en hij heeft zelf aangegeven bij jeugdzorg en de rechter dat hij liever bij zijn opa en oma woont. De rechter heeft er gelukkig oren aar gehad, dus woensdag de rechtszaak.

Wat een lef moet je hebben om op deze leeftijd te besluiten dat je niet meer bij je moeder wilt wonen...

X

Jeetje zeg wat ontzettend leuk dat hij weer contact met jullie heeft opgenomen.

Er is idd heeel veel lef voor nodig om dat op die leeftijd te beslissen zeg.

Heel veel plezier woensdag!

Terug
Bovenaan