Even heerlijk uitgewaaid

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

Zo, gisteren een dikke streep op mijn ovulatietest, dus op mijn vruchtbaarst :) Dus was het feest, zoals mijn mannetje en ik het noemen :)

Ik ga proberen om mezelf deze maand eens niet gek te maken met al die symptomen, of dat zal lukken weet ik niet.
We zitten inmiddels al weer in ronde 11.
22 september weer terug naar de gynaecoloog. We weten dat bij ons in ieder geval alles in orde is, maar ja, ik weet niet wat ze nu verder gaan doen, iemand ervaring mee??

Gisteren zijn we eens heerlijk uit gaan waaien in Zeeland, bij Vlissingen aan het strand. Dat was echt super héérlijk!! Het waaide flink, maar er scheen een overheerlijk zonnetje. Even alles uit je koppie laten waaien.. We hebben genoten, mijn mannetje en ik, en ook onze twee honden. Twee Beagles, dus dat was wapperen met die flapoortjes :)

Zo, dat was het weer, wilde gewoon eens ff beppen :)

We gaan de spannende periode nu weer in, zal het wel...zal het niet...

Verder wens ik alle zwangeren onder ons super veel geluk en iedereen die in hetzelfde schuitje zitten als wij en ook hopen op dit mooie wonder....succes!!

Liefs, Chantal

hallo

ik heb deze maand ook voor het eerst de ovulatietest gebruikt en ik was gelijk zwanger terwijl ik toch al een jaar probeer zwanger te worden het blijkt dat mijn eisprong best wel laat kwam (dag 19) dus ik hoop dat het voor jou ook zo goed werkt.

Hoi anoniem,

Dit is al de 3e keer dat ik ovulatietesten gebruik, helaas nog steeds niet gelukt, maar we blijven hopen op dat mooie wonder.

Groetjes Chantal

Terug
Bovenaan