Even helemaal gehad...

Hallo allemaal...

En hebben jullie het nu ook wel een beetje gehad?
Nou ik wel, ben super blij waneer de/het kleintje geboren wordt...
Ben nu 35 +3 dagen... en kan bijna niks meer..
Mijn voeten zijn nu zo dik, krijg ze ook niet meer dun...
Ook al lig ik met mijn voeten hoog, eet bijna geen zout en drink heel veel nog staat er een hele spanning op...
Daarbij komt dat ik sinds gisteren hele erge last heb
van harde buiken.. De vk zei dat dit "normaal"is dat mijn lichaam zich is voor aan het bereiden op de geboorte...
Helaas is ons kindje nog niet helemaal ingedaald..
Dus dat kan dan nog wel even duren...
Slapen zit er ook niet meer in wanneer ik in bed lig doet binnen een half uur mijn rug pijn...
Kan ook niet meer op mijn rug liggen want dan krijg ik buikpijn... (denk dat mijn darmen dan klem liggen)
Dus na een nachtrust van 3 uur gehad te hebben ben ik maar opgestaan om mijn man wel nog een beetje rust te gunnen.
Ben super blij dat ik zwanger ben maar ben ook heel blij als we ons kindje in de armen hebben...

Zijn er meerdere mama's die zoveel last hebben of ben ik nu gewoon te veel aan het zeuren?
Achja heb het eens van mij af kunnen schrijven helpt ook een beetje...

Succes allemaal

groetjes nanjer

hoi nanjer,
ik denk dat deze dagen heel normaal zijn, k heb er af en toe ook last van dat k denk, laat maar komen! Slaap weinig,dikke voeten krampen in kuiten, verlang naar mijn oude lichaam..
We zullen toch nog even geduld moeten hebben..
Succes met de laatste loodjes..

Liefs daisy

Hey nanjer,
Ik heb ook veel last van mijn bekken. Kan niet normaal een kwartier of half uurtje zitten/liggen zonder pijn. Als ik aan het lopen ben voelt mijn linker been aan als een zoutzak waar ik steeds doorheen zak.
Heb nachten dat ik goed slaap en heb nachten dat ik elk half uur voorbij zie komen op de klok.
Of zoals afgelopen nacht dat mijn vriend me iets van 4x wakker maakt om te vertellen dat ik weer eens snurk.
Veel last ook van brandendmaagzuur midden in de nacht. Heb afgelopen week ook al weer regelmatig een onderonsje gehad met de wcpot hierdoor.

ook ik heb steeds meer last van harde buiken. Hoef nog maar op te staan uit bed of van de bank en dan is dat soms al te veel en krijg ik weer een harde buik.

Laatste loodjes vallen niet mee maar het is voor een goed doel. nog heel even volhouden :)

He Nanjer,

Begrijp je helemaal hoor. Ik ben het nu ook wel behoorlijk zat aan het worden.
Zit nu al maanden bij huis bandenpijn en instabiliteit in rug (amper de deur uit kunnen, en veel uitjes in de rolstoel). Maar sinds de kleine 2 weken geleden begonnen is met indalen, heb ik zo'n last van mijn banden! Om de 3 uur wakker vanwege een volle blaas. Vervolgens kan ik amper uit bed komen omdat het zo'n pijn doet. De hele dag door maagzuur, jakkie! En dan heb ik het nog niet gehad over de hele dag moe en beroerd voelen.

Kan niet wachten totdat de kleine in straks in mijn armen ligt!

Tja, bij de een gaat de zwangerschap makkelijker dan bij de andere. Ik heb er alles voor over. Af en toe even klagen en zeuren, en dan kan ik er weer even tegen aan!

ja meiden het einde is in zicht!!! die laatste loodjes eigenlijk meer loden te noemen. al die klachten van hierboven mag ik ook delen, joepie:-(.
tis gewoon zwaar zo. denk dat van ons allemaal weleens de kindjes mogen komen. nog een paar weken, zet hem op dames we kunnen dit wel!!! let maar op!!!! en daarna genieten van het feit dat het lichaam weer van onszelf is he!!!!

toi toi toi allemaal!!!!!! Xx

ps effe een keer gal spuwen is altijd fijn ben je het een beetje kwijt he!!!!

Terug
Bovenaan