Hallo allemaal...
En hebben jullie het nu ook wel een beetje gehad?
Nou ik wel, ben super blij waneer de/het kleintje geboren wordt...
Ben nu 35 +3 dagen... en kan bijna niks meer..
Mijn voeten zijn nu zo dik, krijg ze ook niet meer dun...
Ook al lig ik met mijn voeten hoog, eet bijna geen zout en drink heel veel nog staat er een hele spanning op...
Daarbij komt dat ik sinds gisteren hele erge last heb
van harde buiken.. De vk zei dat dit "normaal"is dat mijn lichaam zich is voor aan het bereiden op de geboorte...
Helaas is ons kindje nog niet helemaal ingedaald..
Dus dat kan dan nog wel even duren...
Slapen zit er ook niet meer in wanneer ik in bed lig doet binnen een half uur mijn rug pijn...
Kan ook niet meer op mijn rug liggen want dan krijg ik buikpijn... (denk dat mijn darmen dan klem liggen)
Dus na een nachtrust van 3 uur gehad te hebben ben ik maar opgestaan om mijn man wel nog een beetje rust te gunnen.
Ben super blij dat ik zwanger ben maar ben ook heel blij als we ons kindje in de armen hebben...
Zijn er meerdere mama's die zoveel last hebben of ben ik nu gewoon te veel aan het zeuren?
Achja heb het eens van mij af kunnen schrijven helpt ook een beetje...
Succes allemaal
groetjes nanjer
En hebben jullie het nu ook wel een beetje gehad?
Nou ik wel, ben super blij waneer de/het kleintje geboren wordt...
Ben nu 35 +3 dagen... en kan bijna niks meer..
Mijn voeten zijn nu zo dik, krijg ze ook niet meer dun...
Ook al lig ik met mijn voeten hoog, eet bijna geen zout en drink heel veel nog staat er een hele spanning op...
Daarbij komt dat ik sinds gisteren hele erge last heb
van harde buiken.. De vk zei dat dit "normaal"is dat mijn lichaam zich is voor aan het bereiden op de geboorte...
Helaas is ons kindje nog niet helemaal ingedaald..
Dus dat kan dan nog wel even duren...
Slapen zit er ook niet meer in wanneer ik in bed lig doet binnen een half uur mijn rug pijn...
Kan ook niet meer op mijn rug liggen want dan krijg ik buikpijn... (denk dat mijn darmen dan klem liggen)
Dus na een nachtrust van 3 uur gehad te hebben ben ik maar opgestaan om mijn man wel nog een beetje rust te gunnen.
Ben super blij dat ik zwanger ben maar ben ook heel blij als we ons kindje in de armen hebben...
Zijn er meerdere mama's die zoveel last hebben of ben ik nu gewoon te veel aan het zeuren?
Achja heb het eens van mij af kunnen schrijven helpt ook een beetje...
Succes allemaal
groetjes nanjer