Even iedereen gefeliciteren en een kleine update...

Hai Meiden ...lekker dat iedereen aan het bevallen is...en voor de gene die nog moeten succes!!
Jeetje ..voor mij is het alweer bijna 6 weken geleden en na een beetje gerommel met Sunn (die reflux heeft en nu speciale voeding en maag medicijntjes..)lijkt de rust zijn weder gekeert..
Althans..wat je rustig noemt in een gezin met 5 kinderen...
Maar Sunn en Rainn doen het heerlijk...slapen veel en eten goed.
Soms s ávonds een huil uurtje..maar verder relext.
Met mij gaat het ook aardig , maar ben wel moe.
Mijn keizer snee wond doet in ene zeer en gisteren had ik koorts..dus vandaag maar even voor controle..
Hoop niet op een ontsteking...
Verder is een tweeling erg schattig..maar je merkt vaak als ik alleen ben, dat je gewoon een paar handen tekort komt...plus je word heel prachtisch..
eerst de ene drinken..heel even knufffelen en hup meteen de volgende ...anders ben ik uren bezig!!

nou jullie zijn weer op de hoogte ..
Dikke kus Marinde

wat fijn dat het goed gaat met de kleintjes.snap wel dat je je handen er vol aan heb.
hopelijk dat met jouw alles goed is en dat je geen onsteking heb.
sterkte

Gaat hard he meis! Jesse is ook alweer 5 weken oud en nu dik 8 pond. Dus het wordt een lekker dikkertje. fijn dat het goed gaat met jullie. Ik hoop dat je wond meevalt zeg! daar zit je nu ook niet op te wachten.
succes en veel plezier met je meiden :)
XX

Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat!
Hoop dat je geen ontsteking hebt en snel opknapt!

@ Mama van Myron, zo grappig om te lezen dat de jouwe met 5 weken 8 pond weegt en die van mij geeneens geboren is en nu al 9 pond weegt haha.

Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat!! Ben niet echt up to date, maar hoe is het met je wond?? Niet ontstoken hoop ik!! En anders hopelijk alweer over.
Nu ons kleintje er is en ik zie wat er allemaal bij komt kijken heb ik echt bewondering voor je met 5 kinderen waarvan de jongsten tweeling... Kan me voorstellen dat je handen tekort komt als je alleen bent!!

Terug
Bovenaan