even iets anders ben zo geschrokken

A

Anoniem

Guest
gisteren mijn zoontje voor de eerste keer naar school hem er vanmorgen weer heen gebracht daarna meteen wat boodschappen gaan doen kom ik thuis klopt de buurman heel erg hardt op het raam ik ging kijken wat er aan de hand was zit mijn zoontje bij hun binnen is hij weggelopen van school alleen naar huis toe maar ik was dus niet thuis hij had zijn jas en tas gepakt en was naar huisgegaan had geen zin meer ben zo blij dat er niks is gebeurt en dat hij de weg goed kent en wel naar huis is gelopen en niet ergens anders heen

pff dat was wel ff schrikken dan.. gelukkig mankeert

Liefs

Ach jeetje zeg dat is idd schrikken! Hoe oud is je zoontje? Ben blij dat er niks gebeurd is zeg.......

Ojee! Wat een schrik inderdaad!
Ze moeten wel goed opletten op school!

Gelukkig heeft hij niets!

ik zou hier toch echt met school over praten.
Jij geeft hun het vertrouwen dat ze goed voor je zoontje zorgen en oppassen en dan dit.
Verschrikkelijk, wat zal jij geschrokken zijn.

Hebben ze dat op school niet gemerkt? Heeft hij zomaar kunnen weglopen? Zeker een eerste week.. Ik vind het toch wel schande.. Ben zelf juf en weet dat er een boel omje heen gebeurt, maar een driejarig kind wat naar huis loopt....

gelukkig is alles goed met hem!! pfff snap heel goed dat je bent geschrokken en zou er zeker ff over praten met school en de juf!!

Terug
Bovenaan