Even iets anders....wie heeft er interesse in een stapel kleding of weet een goed doel?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben mijn kast aan het opruimen gegaan enne daar kwam een heleboel kleding uit die nog zo goed als nieuw is. Ook veel merken zoals Esprit. Ik moet dingen wegdoen en het pas me ook niet allemaal meer maar veel is zo goed als nieuw. (laten we het erop houden dat ik vergeet wat ik in de kast heb en ik de neiging heb om snel iets nieuws te kopen helemaal als ik me rot voel) Nu kan ik het in de kledingcontainer gooien maar wellicht kan ik er een van jullie blij mee maken. Er zitten echt nog mooie dingen bij namelijk. (geen verwassen troep).
Als je het wil reageer dan snel want woensdag komt de zak van max ophaaldienst. Het zijn maten 40,42,44. Van alles wat. (ik varieer nog wel eens in maat)
Mocht je iemand anders weten die het goed kan gebruiken omdat ze het niet zo breed hebben dan hoor ik het graag!

lfs inge

Hoi,
Wat lief dat je het hier op de site zet. Je kan het ook op marktplaats.nl zetten, merkkleding gaat daar echt razendsnel. Dat houd je er ook nog iets aan over.

Groetjes Natascha

Hoi Inge,

Ik had al eerder je mail gezien, en dacht dat je er meer reacties op zou krijgen.
Vandaar dat ik even heb gewacht met mijn reactie, maar dan hier toch maar mijn reactie. Tuurlijk kan ik kleding gebruiken. Maatje 40 zal me zelf wel passen, en dan heb ik nog een zus en moeder die een grotere maat hebben.

Verder sta ik regelmatig op rommelmarkten en verkoop daar onder andere kleding.
Dus als je er echt vanaf moet, zou ik zeggen wil ik het wel in de verkoop doen.
Maar je zou natuurlijk ook zelf op een markt kunnen gaan staan, en het verkopen.
Dan verdien je er zelf ook nog wat aan. En het zijn altijd gezellige dagen om dat te doen.

Ik denk dat het enigste probleem is (ik woon in Limburg!) hoe kom je van de kleding af, versturen/ophalen?! Waar woon jij?

Als je er echt vanaf wil, dan moet je maar even terug mailen, en dan zien we wel of we je ervan af kunnen helpen!    Genoeg mensen die je er mee blij kunt maken.
Als er echt dingen zijn die ons niet passen, dan kunnen we het ook verkopen,
maar zoals eerder gezegd, zou je het zelf ook kunnen verkopen, en er een zakcentje aan kunnen verdienen. (Kun je daar weer nieuwe voor kopen!)

Groetjes en succes ermee. Vera

Hoi meiden!

Bedankt voor jullie reacties! Inmiddels heb ik iemand heel erg blij kunnen maken met de zakken kleding. Het is dus goed terecht gekomen!
lfs inge

Terug
Bovenaan