even iets anders..

hoi meiden,
wilde even kwijt dat ik eigenlijk best blij ben ondanks de stress die het allemaal meebrengt...
we hebben een huis gekocht (eindelijk weg uit het 2 kamerflatje) een leuke eensgezinswoning waar weing tot niets aan hoeft te worden gebeuren,rustig gelegen ,met een steenworp afstand van weilanden. het komt wel een beetje tegelijk;in augustus trouwen en bezig met zwanger worden... maar goed,de ruimte hebben we in elk geval.en wie weet hebben we in deze spannende tijd ook binnenkort ander nieuws...
we merken het vanzelf!
gr. petra

Hoi Petra,

Wat ben ik blij voor jullie zeg, ik heb er vorrige week nog aan moeten denken. Het is inderdaad veel gestress maar het is voor een goed doel. Heb je er nog veel gehannes mee gahad? Is het nu toch via de woningbouw gelukt of via een andere weg. Laast het me weten, ik ben erg benieuwd. Geniet er maar van!!!

Liefs, Ank

Hoi Ank!
jullie nog van harte he! gaaf hoor!

tja het huren zou de eerste min. 5 jaar niet lukken en aangezien mijn a.s dan al 41 is, willen we niet te lang wachten. weer op funda wezen kijken en toen kwam een collega van hem hiermee aanzetten,stond net een dag op funda;wij waren nr.4 die kwam kijken in het huis en maandag maar direct een bod gedaan.net op tijd bleek wel...2 andre huizen die we hadden gezien waren alweer verkocht en stonden ook net in de verkoop.
ik mis je berichten wel hoor! ik las ze hier altijd met veel plezier en soms ook niet als ze niet zo leuk waren.(maar leefde wel mee) hopelijk kan het "oude clubje"je ook snel volgen en ik ook.(zit nu net in ronde 9) maar we houden hoop!
geniet ze!
gr. en liefs petra

Hallo Petra,
Wat een veranderingen allemaal voor jullie. Een nieuwe woning is echt wel mega gaaf natuurlijk. En dan ook nog trouwen in augustus... Wie weet trouwen jullie wel stiekum met zn drieen... Ik zal voor je duimen en thanx voor je lieve reactie.
liefs Caro

gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! en alvast gefeliciteerd met jullie huwelijk dat gaat komen!!

misschien is dit wel DE tijd voor jullie, omdat je het nu zo druk hebt/gaat krijgen heb je misschien minder tijd om aan zwanger worden te denken.....ze zeggen toch dat dat HET wondermiddel is!!
wie weet bij jullie ook wel, en ben je na een drukke tijd van verhuizen en trouwen wel zwanger!!

succes
xx kimpansee

Lieve petra,

Ik ben het helemaal eens met kimpansee. Je hebt nu haast geen tijd om erbij stil te staan. Het sluipt er vast zo tussen door, sneller dan je in de gaten hebt. En dan ben je straks, zonder dat je het in de gaten hebt, een week overtijd en test je positief !!!! Al vast gefeliciteerd met je a.s. huwelijk en veel plezier !!!

Dikke knuffel Biaggi

Terug
Bovenaan