even iets anders :)

A

Anoniem

Guest
hoi

ik wil even vertellen dat mijn vriendin vandaag gaat bevallen ze was 18 augustus uitgerekend maar vandaag is het eindelijk zover ze had vannacht weeen(al een week rommelt het)en nu zet het eindelijk door ben zo benieuwd kan niet wachten ze weet al wat het word een jongen ze heeft al een meisje van 2 jaar dus is super leuk ook voor selina scheelt maar 4 maanden .morgen naar de efteling  nou mijn dag kan niet meer stuk vandaag na een paar zware weken.en selina slaapt ook sinds deze week door tot 7.00 uur (voor hoelang haha).alleen als ik haar overdag op bed leg en dan is ze echt moe dan wil ze niet slapen en ligt een 15min te gillen nou ik heb mijn hart gelucht .

liefs tara mama van selina 14-04-07

spannend en leuk!
ik heb ook een vriendin met een 4 maanden ouder kindje, en ik hoop natuurlijk ook dat ze het samen kunnen vinden straks.

laat maar even weten wat het geworden is!

groetjes,
daphne

Ooooohhhhh, wat leuk! Spannend hoor.... Ik vond bevallen zó indrukwekkend en dan voor het eerst je kindje in je armen. Telefoon onder handbereik houden in de Efteling he?

Ik zou ook wel vriendinnetjes met kinderen willen, snif, snif. Maar die van mij gaan daar over een paar jaar vast aan denken. Hihihihi, houden ze dan ook nóóit rekening met wat ik wil?

Groetjes,

Eveline

Leuk zeg, zo weinig leeftijdsverschil...ik had in mijn omgeving ook iets van 8 zwangere vrouwen tegelijk met mij, dus een hoop vriendjes en vriendinnetjes voor Naomi

groetjes Yvonne

laat je nog even horen...altijd leuk goed nieuws enzo en veel plezier in de efteling

Wat leuk!
Christian moet nog even wachten op de potentiele vriendjes/vriendinnetjes...
Mijn schoonzusje is in maart uitgerekend en de beste vriend van mijn man wordt in februari papa. Een jaar na Christian dus. In de baby fase is dat natuurlijk wel een groot verschil, maar strakjes...

Terug
Bovenaan