Even iets anders!

Hoi Meiden,

Wie van jullie is ook weleens een paar nachtjes weggeweest van de kleine?? Ik ga over twee weken voor mijn werk 5 dagen naar het Oeral Festival op Terschelling!! Lijkt me echt supergaaf, maar ik vertrek woensdagochtend al heel vroeg en kom pas zondagavond thuis....dat is 5 hele dagen zonder Jesse...hoe sla ik me hier doorheen!!

Ik was even benieuwd hoe jullie het toen gedaan hadden. Ik moet wel zeggen dat ik heel druk aan het werk ben en lange diensten heb (moet met een Tuk Tuk rondrijden) en dat de tijd voorbij vliegt, maar toch zal ik m'n ventje toch echt gaan missen!!!

Dit wilde ik even met jullie delen en was even benieuwd hoe jullie het ervaren hebben!

Groetjes
Angel

Hoi hoi

Ik ben niet zo gauw van dat ik mijn kinderen echt mis of er tegenop zie om een paar dagen weg te gaan zonder kinderen. Ik had er ook totaal geen problemen mee om mijn oudste (nu 4 jaar) toen hji 10 weken oud was naar het KDV te brengen, evenals mijn jongste (nu bijna 2).
Maar, ik kan je wel verzekeren: je hebt gewoon geen tijd om ze te missen! Dus dat gaat helemaal vanzelf en heel natuurlijk! Het is ook wel eens goed om je kinderen even niet te zien, voor alle partijen! heel gezond hoor!
Gaat vast wel lukken allemaal! Veel succes en veel plezier!

Hoi Angel,

Ten eerste hartstikke leuk dat je naar Terschelling gaat, zal wel een groot feest zijn...

Ik ben in April van Donderdag t/m maandag naar Parijs geweest omdat mijn vriend de Marathon ging lopen. Nu zag ik er al tegenop zo lang mijn meisje te missen.. en zwanger dus emoties worden lekker versterkt.
Nu is er ook genoeg te doen in Parijs en we waren met een ander stel , dus ook genoeg afleiding. Maar zaterdagochtend kreeg ik echt een dip en moest er ook gewoon ff om huilen omdat ik Jennifer zo miste... Na een uurtje ofZo was ik uiteraard alweer met andere dingen bezig, maar wat ik duidelijk wil maken is dat je je zoon echt wel gaat missen en dat er dan ook momenten zijn dat je naar huis wil. Ik vind het allemaal logische reacties en geef er lekker aan toe. Je weet dat ie thuis goed verzorgd wordt.. het zijn gewoon mama-gevoelens...

Maar ik doe het niet meer hoor, zo lang.. is mij iets te lang. Aan de andere kant had ik ook de marathon niet willen missen...

Dus conclusie: lekker gaan en genieten en misschien af en toe een traantje wegpinken... (hou je toch niet tegen ;-))

Alvast veel plezier..
gr. Ilone

Terug
Bovenaan