even iets anders

A

Anoniem

Guest
wou even met jullie iets delen!
de meeste meiden weten dat ik in Dec mijn moeder ben verloren! en nu heb ik kaarten besteld voor de show van Derek Ogilvie! Ik geloof puur in die man! de kans is klein natuurlijk dat hij mijn moeder spreekt maar je weet het nooit natuurlijk!
Vind het heel spannend!!!maar wel op de goede manier!
zo dit wou ik even met jullie delen!!
liefsss

Heej Neomie!

Ik ben 2 jaar geleden ook bij Derek geweest in Amsterdam! Ik vond het helemaal geweldig en ook oerspannend!
Hij heeft toen ook niemand in onze omgeving kunnen vinden, maar bij andere mensen was dit wel het geval, erg mooi en ik geloof er ook in!!!

xxx

Neomi, ik hoop zo dat je uitgekozen wordt en dat Dereik je moeder spreekt... Dat zou toch super zijn als je even contact met haar kunt maken. Wanneer ga je heen?

Ik begrijp heel goed dat je dat doet. Zit al lang te twijfelen of ik ppk een keer zal gaan. Ik heb 5 jaar geleden mijn moeder verloren vllak voor dat ik er achter kwam dat ik zwanger was van mijn eerste! Laat ons eens weten hoe het was.
gr

dank je meiden! het is pas 3 juli duurt dus nog ff!!!
@mamaeilish; dus jij weet echt hoe ik me voel! zou gewoon de stap nemen! vind het wel erg spannend hoor maar op de goede manier!!
liefs

wou al eerder reageren maar om de een of andere reden lukte het niet.

ik weet niet of ik er echt in geloof.
ben inmiddels bijna 4 jaar geleden mijn beste vriend verloren door een motorongeluk, en zou natuurlijk graag iets van hem horen.
Zou heel mooi zijn als iemand als derek daarvoor zou kunnen zorgen.
Ben er zelf echter nog niet over uit of het echt is wat hij doet.

Hoop in ieder geval voor jou dat hij je uitkiest en je moeder krijgt te spreken.
Zou toch heel mooi zijn.

Laat het even weten hoe het was...
ben heel benieuwd...

liefs

Terug
Bovenaan