Even iets anders.

Ik ben zwanger van de 4e. Dus ik heb al heel veel spullen in huis. Nu zijn er veel mensen die vragen wat ik nog kan gebruiken of wil als de kleine straks geboren is. Nou ik heb dus geen idee. Heeft hier iemand nog leuke suggesties of een idee?
 
Ik ben in augustus bevallen van de 3e en had na lang denken toch nog wat dingen bedacht die je nieuw nodig hebt en ook leuk zijn om te krijgen:
* leren slofjes
* baby's 1e jaar boek
* toilettas
* gips / klei om een hand/voetafdruk mee te maken
* naamtreintje
Verder merk ik nu al dat ik het toch wel leuk vind om mijn dochter ook af en toe echt nieuwe kleertjes aan te doen en vind ik het dus toch ook wel leuk om wat kleertjes te hebben gekregen. Het is wel handig om dan een beetje aan te geven in welke maat je iets nodig hebt. O ja, we hebben ook aardig wat boeken gekregen, daar kun je er wat mij betreft nooit genoeg van hebben.
 
cadeaubonnen van hema, h&m, c&a, kruitvat (weet niet of die er heeft)enz...
Kan je altijd wat kopen als je het nodig hebt.
Pampers is ook erg handig.

succes toegewenst door mama van 5 kinderen
 
Misschien een raar idee, maar misschien iets wat je dadelijk kunt gaan doen als gezin, dagje uit ofzo, al wordt dat natuurlijk ook al snel duur.

Kleding, prentenboek, Pff lastig
 
Hi even een reactie van een oktmama ;)!!
Wij hebben al een dochter en kregen na haar geboorte echt (sorry, vond ik) dingen die ik helemaal niet leuk vond. Nu hebben we het opgelost door op het geboortekaartje het volgende te laten zetten;

'Speelgoed & kleding heeft Riley genoeg, vind u het erg als hij om een cadeaubon van de Prenatal of Name Itt vroeg?'

Misschien heb je er wat aan!! Succes.
 
Hoi mamavan3kids, en ook de andere mama's (to be),
ik lees al een tijdje mee, maar doe niet echt actief mee in de forums. Maar nu ik deze vraag las, wil ik nog wel een tip geven. Ik ben nu 39+1 zwanger van de 2e (een jongetje) en heb een dochtertje van 1,5 jr. Dus je zou denken dat ik jongenskleding zou vragen, maar hiervan heb ik van m'n zus die 2 zoontjes heeft, echt een heleboel gekregen. Verder hebben wij ook al heel veel speelgoed, en wonen we letterlijk tegenover de bibliotheek (voor boekjes).
Dus wij gaan niet om cadeautjes vragen, maar zetten op het kaartje dat mensen een gift mogen over maken naar een goed doel (wij kennen een kleine stichting voor opvang van weeskinderen in Zambia). Dus als je zelf echt al veel spulletjes hebt, zowel kleding als speelgoed, denk dan 's aan een goed doel..!
 
Terug
Bovenaan