Even iets delen...gewoon zomaar,

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

even een verhaaltje,

Ik was van de week even weggeweest. net voordat ik mijn auto parkeerde en dus weer thuis was kreeg ik ontzettende buikkramp, je weet wel van die kramp dat je ontzettend moet poepen en dat je het bijna niet meer kan ophouden.
nou zat ik eindelijk op de pot en ik had een pijn niet normaal zo'n pijn dat je gewoon bijna aan het zweten bent....en toen ik klaar was dacht ik ineens...jeetje mina...als dit al pijn doet en ik denk bijna van, zo'n pijn kun je bijna niet hebben dacht ik....hoe moet dat dan als je straks moet bevallen????.....mijn man lag helemaal dubbel toen ik dit vertelde......en die zei al van, ik ben bang lieverd dat jij  het heel moeilijk gaat krijgen...pffff....

dat wou ik even delen...

Liefs Aicha.

Hoi Aicha, Lekker veel water drinken, veel volkoren brood eten, Activia drinken. Dat helpt een beetje om de ontlasting soepel te laten verlopen. Ik denk dat je een aambei hebt (heeft half zwanger-nederland op z'n tijd). Is ff lastig, maar gaat ook weer over. Gelukkig heb je daar met je bevalling geen last van. Maar ja, als je nu al lekker je pijnprikkel oefent kan de bevalling alleen nog maar meevallen. haha. Nee hoor, niet lullig bedoeld. Succes ermee!
Phira

Hoi Aicha,

hoe herkenbaar. Na mijn vorige bevalling had ik enorm last van aambeien, ha ha. En ik herinner mij dat ik op de wc zat en dacht dat de bevalling nog makkelijker was geweest dan op dat moment proberen te 'ontlasten'. Dus als het je toch gelukt is, dan komt het met die bevalling ook wel goed!

Ik had het eigenlijk obver pijn in mijn buik. Dat ik aambeien heb dat weet ik hahahaha!!

Terug
Bovenaan