even iets heel anders... maar zo lief!

A

Anoniem

Guest
Gisteren moest ik met de 2 oudste nog gymspullen kopen. Heel de vakantie de tijd voor gehad maar nu dus weer op het laatste moment.
Hessel had ook nieuwe voetbalschoenen nodig dus die ook gekocht.
Komt meneer er vandaag achter dat ie ook nieuwe scheenbeschermers nodig heeft... vandaag nog..duh! Zeg dat dan gisteren.....
Dus net scheenbeschermers gehaald, ligt er een briefje op tafel...

'dankjewel Kirsten groetjes Hessel'

sweet!!! Ik geloof niet dat ik mijn moeder daar vroeger ooit voor bedankt heb... wat is het een scheet.

Ha Kirsten,

Wát een lieverd, zeg.... Je had vast wel heel erg laten merken dat je baalde haha (nee hoor, grapje). Kan me helemaal voorstellen dat je onder de indruk bent van zoveel attentheid. En dan is hetook wel weer lief van jou dat jij ziet dat dat attent is. Geef 'm maar een extra knuffel straks!

Groetjes
Susan

ps.  heb ik nou je update over de vakantie gemist? Was de reis  voorspoedig verlopen?
En heb je al een keuze gemaakt voor de verjaardagscadeaus?  

Heej,

Lief dat je ernaar vraagt. De vakantie was uitzonderlijk goed verlopen. De kindjes waren heel lief geweest en we hebben het leuk gehad .

Voor Tyche's verjaardag heb ik gekocht:
van papa en mama: driewieler
van Hessel en Evy: teletubbiehuis
van opa en oma: muziekstoel
van superoma: blokken

Dus we zijn er klaar voor!
Ik heb Hessel net een dikke pakkerd gegeven. Vlug in de keuken zodat zn vriendje het niet zag want dat is natuurlijk niet zo stoer hahaha.

He wat fijn dat jullie het zo fijn hebben gehad! En wat wordt Tyche straks verwend zeg, je verheugt je er vast al enorm op! Duurt nu niet meer zo lang toch?

Groetjes
Susan

Jeetje wat lief zeg.
Ik ga nu al hopen dat Tiara ook zulke liefje briefjes voor me achter laat hihi.

Groetjes Nancy

Dat is inderdaad wel heel lief en attent. Ik geloof inderdaad niet dat ik mijn moeder ooit zo heb bedankt.

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan