even iets heel anders

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Dit heeft even helemaal niets te maken met zwanger worden of cyclusen.
Ik heb sinds gister verschrikkelijke kiespijn en nu zul je denken nou dan ga je toch naar de tandarts. Dat zou ook kunnen als ik niet een verschrikkelijke angst voor de tandarts heb. En nu is mijn eigen tandarts ook nog op vakantie en moet ik dus naar een vreemde of nog een week met kiespijn lopen.
Hé moest het even kwijt, als je alleen thuis zit ga je lopen denken en wordt alles erger dan het al is.

Ik ga maar een afspraak maken met het zweet in miijn handen

Groetjes Rina

Hoi Rina,
Jeetje meid wat vervelend zeg.
Naar de tandarts moeten is niet fijn, dat vind ik ook.
Sterkte ermee!

Liefs, Nadine.

Heel vervelend, ik zou ook niet te lang wachten, heb je onnodig veel pijn. Ik heb ook ontzettende angst voor de tandarts.

Ik moet nog een verstandskies eruit laten halen. Ik heb 2 weken geleden pas een afspraak gemaakt. Mijn tandarts had de verwijsbrief al 1,5 jaar geleden gemaakt! Erg he. Maar ik heb er geen last van dus denk ik er ook niet aan. Moet wel gebeuren.

moet 21 augustus gaan.

Stel.............. ik ben zwanger moet ik de afspraak dan afzeggen (goed excuus he)

groetjes
talke

hoi Rina,
Ze zeggen dat de pijn die je nu hebt veel erger is dan als ze hem eruit trekken. Hopelijk is dat ook zo en ben je blij dat je gegaan bent en alles is meegevallen.
Succes

Terug
Bovenaan