even iets heel anders....

hoi meiden,

Ik heb even hulp nodig met iets heel anders dan die uk in mijn hard groeiende buik...
Mijn jongste (nu dus middelste) is over een paar weken jarig maar we hebben echt geen idee wat we hem moeten geven omdat zijn broer eigenlijk alles al gekregen heeft....Dus jullie hulp is zeer gewenst voor mij boefje voor een fantastisch verjaardagscadeau.

groetjes
lot
 
hoe oud is ie? En is het een jongen of meisje? (denk een jongetje?)
Mijn middelste zoon was vorige week jarig (2 jaar) en heeft ook een grote broer, dus heeeeel veel speelgoed. Hij heeft een pukystep voor peuters, een duploauto, een plastic grasmaaiertje en een roze poppenbugy (groot succes!) gekregen.
 
Tja dat zijn wel factoren om erbij te vertellen he haha...oeps.
Hij (een jongens dus) wordt alweer 4 jaar oud en een echte rouwdouwer (schrijf je dat eigenlijk zo, ach iedereen begrijpt het vast wel)
 
Nieuwe schoenen/jas/kleding? lidmaatschap van een sport/zwemkaart? overal/laarzen/klompen voor buiten? kaartjes voor een theatervoorstelling? Nieuw bed/iets voor zn kamertje? Schooltas/beker/broodtrommel met naam?
Succes ermee!
 
Fototoestel (vond mijn dochter super gaaf)
Verrekijker
Een duur cadeau (maar wel heel leuk) is de knikkerbaan van Haba.
(Eigen) playmobile.
Een voetbal met minidoeltjes.
Een trampoline.
Ingelijste (cars) poster voor op zijn kamer.
 
Wij hebben mijn neefje van 4 allemaal knutselspullen gegeven omdat hij dadelijk naar school gaat en daar gaan ze hem leren knutselen ik kan je vertellen dat dat een heel groot succes was. ik heb al verschillende "kunstwerken" gehad en Lauri is echt geen stilzitter en ook een rauwdouwer. maar dat vind ie wel heel leuk.....
alvast gefeliciteerd met je zoon en succes.
 
wij hebben mijn zoontje die in januari 3 is geworden de trein van duplo gegeven, hij werkt op batterijen en er zit een hele grote treinbaan bij, je kunt hem ook helemaal uitbreiden met brug, nog meer treinen enz... hij vind het helemaal geweldig! hij kosten toen bij de bart smit iets van 79,-
 
Terug
Bovenaan