Even iets heel geks....

A

Anoniem

Guest
Eerst allemaal een heel gelukkig nieuwjaar!   Heeft iedereen leuke dagen gehad?

We hebben de laatste tijd iets geks, Faye heeft altijd heel goed geslapen, en het was geen punt om haar naar bed te brengen soms wees ze zelfs ernaar dat ze erin wilde.
Maar sinds een paar dagen brult ze alles bijelkaar, als we het al over slapen hebben, of het slaapliedje zingen, ze wil ook niet d'r kamer in.
Als we weggaan staat ze in d'r bedje hartverscheurend te huilen en wijst ze naar de hoek van de deur, dit hebben we nu een paar keer gezien, en we vragen ons af, ziet zij iets wat wij niet zien? Ja misschien beetje gek hoor, maar omdat ze er zo naar wijst en er staat niks. Ze lijkt ook heel angstig en wil er echt uit. Zo zielig,
Iemand dit vaker meegemaakt? En wat kan je eraan doen?
Ga nu maar snel naar d'r toe want ook nu huilt ze zo zielig!
groetjes!

hoi

'misschien heel gek maar ik geloof wel in dat soort dingen, ookal wordt ik soms voor gek verklaart en ook geloof ik dat kinderen soms dingen zien die wij niet zien
ik heb ooit eens gehoord dat je nooit tegen een kindje mag zeggen dat er niets is ,
het kan ook helpen door die kant op te kijken waar je kindje heen wijst en dan te zeggen, ga alsjeblieft weg en laat haar lekker slapen en maak haar niet bang
misschien een heel vreemd iets maar het werkt wel want heb ooit zelf ook zoiets gehad bij ons thuis (rare dingen die gebuirden)  en kreeg toen de tip om te zeggen dat het niet leuk meer is dat ik wou dat ze weggingen of dat ze ophielden en idd het werkte echt
misschien verklaar je me wel voor gek maar je kan het altijd proberen toch?

liefs ilona

Feline heeft ruim 6 weken lang slecht geslapen en wilde steeds bij ons zijn. Het schijnt er bij te horen en een verlatingsangst fase te zijn.
Wij kregen het advies van het CB om steeds naar binnen te lopen en een aai over de bol te geven en dan weer weg lopen.
Moet zeggen dat we toen we dat eenmaal deden het binnen een week al weer goed ging!

groetjes Maris

Hoi,
Ik ken toevallig ook zo'n verhaal.
Dochtertje[  6 jaar]  van mijn collega was ook een poosje bang met slapen, en zat dan in het hoekje van haar bed te huilen..Had het over een meneer, en die zou in haar kamer zijn..Eerst denk je idd..zal wel..maar..
Ze droomde, en was echt angstig..Ze beschreef op een avond hoe die man er uit zag, en mijn collega, nu dik 30..herkende haar vader in de beschreven persoon..
Die is overleden toe ze 9 jaar was.
Ze heeft in huis idd ook in elke kamer gesproken over dat haar dochter er bang van werd etc..
Het hielp ook..
Dus je weet nooit, en denk maar eens na of het iemand kan zijn die je kent?
Klinkt heel zweverig, en het is maar wat je er mee wilt.
Dit hoeft bij jou/jullie natuurlijk helemaal niet zo te zijn..
Gr Rina

hoi

was even nieuwsschierig of je het nog geprobeerd hebt en hoe het nu gaat

liefs ilona

Hoihoi,

Ik ben het helemaal met Ilona eens, ook ik geloof echt in dit soort dingen. Marissa heeft ook een tijd dingen gezien die wij niet zagen maar het lijkt al minder geworden te zijn. Ook ik heb geleerd dat je de geest aan moet spreken. Moet zeggen dat je hem en zijn aanwezigheid respecteert maar hem wilt vragen ergens anders heen te gaan omdat je dochter er angstig van word. Ben erg benieuwd wat je gedaan hebt en of het heeft geholpen

groetjes Linda

hoi hoi

ik denk inderdaad dat je de raad van de vrouwen voor me je zullen helpen.. hier thuis heeft djess er ook regelmatig last van en ik weet dat het waar is want er gebeuren ook genoeg andere dingen hier in huis! voorbeeltjes djess haar speelgoed gaat zomaar af terwijl het op uit staat, de waterkoker gaat aan en wij zitten gewoon in de huiskamer, de lichten gaan soms zomaar aan en na een paar sec weer uit.. nou lijkt het net ofdat we in een spookhuis wonen maar dat valt wel mee hoor   er gebeurd ongeveer 1x in de maand iets vreemds.

suc6 ermee groetjes jess

Terug
Bovenaan